Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveUggs schreef:Bea, ik heb gister idd contact met haar gehad! De Facebook groep ken ik! Ik weet dat ze opzoek is naar een nieuw paard, en ik weet dat ik terug mag komen dus ik heb even geduld. Mocht iemand iets weten;
[ [url=m/LE8uWc.png]Afbeelding[/url] ]
Dit is wat ze zoekt
hwn schreef:LoveUggs schreef:Bea, ik heb gister idd contact met haar gehad! De Facebook groep ken ik! Ik weet dat ze opzoek is naar een nieuw paard, en ik weet dat ik terug mag komen dus ik heb even geduld. Mocht iemand iets weten;
[ [url=m/LE8uWc.png]Afbeelding[/url] ]
Dit is wat ze zoekt
Mss zal ze wel aanbiedingen krijgen. Ik denk dat zoiets in België wel haalbaar is, blijkbaar liggen de prijzen hier lager dan bij jullie, tenzij ik wat achterop hink en ze hier ook gestegen zijn.
oji schreef:Hopelijk een paardje waar je weer lekker mee aan de slag kan LoveUggs (oef wat een naam...I hate uggs)
LoveUggs schreef:oji schreef:Hopelijk een paardje waar je weer lekker mee aan de slag kan LoveUggs (oef wat een naam...I hate uggs)
Hoop het ook! (De naam was er al voor de uggs schoenen er warendestijds had ik een lievelingspaard met de naam Uggs, dus daar komt de naam vandaag
inmiddels ben ik er zo aan gewend dat ik dit ook niet meer verander haha )
Babootje schreef:Vanuit hier nog niet zoveel te melden. Nog 2,5 week en dan weer terug naar de veearts. Vandaag gaan kijken naar een nieuwe stal voor History. Het is uitermate moeilijk om hier (omgeving Den Haag) iets te krijgen met weidegang, maar we hebben nu wel iets gevonden een 20 minuten van huis met een beetje weidegang.
Verder is de verzorging precies zoals ik hem wil hebben. Mooie grote stallen 3 x 4 met buitenluik. 3 x per dag mooie kwaliteit voordroog, 2 x krachtvoer en 1 x muesli verdeeld over de dag. Wordt 2 x per week uitgemest. Naast de weitjes nog 4 paddocks, overdekte stapmolen, 20x60 buitenbaan, 20 x 60 binnenbaan en dat alles voor een populatie van maar 34 boxen dus lekker kleinschalig. Ziet er allemaal goed uit, dus daar gaan we voor. Dan maar wat verder rijden. Wat ook fijn is dat je eigen instructie er gewoon mag komen lesgeven; daar ben ik altijd blij mee want het moet maar klikken.