Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardentango schreef:Waar is kneusje, die was ook zo leuk...?monddood gemaakt zeker!
Even serieus: hoe zit het volgens de Professor met Baucher en hyperflexion? Is LDR een interpretatie van een wetenschappelijke berekening of is het een trainingsmethode die snel en effectief is gebleken, prestatiegericht. Voor een bepaald type paard?
Karl66 schreef:Waar komt toch aldoor die associatie snel klaarstomen en LDR vandaan
hetzusjevan schreef:LDR wordt vaak geassocieerd met overmatig stangebruik.
Hier ben ik wel erg op tegen.
Net zoals de getructe manier van voorbenen de lucht ingooien in draf.
LDR is LDR en mag in dit topic niet gelijk getrokken worden met bovenstaande manier van rijden.
Mireille1970 schreef:QQQQ waarom Horseyfries aanvallen op enige ambitie. Het woord ambitie is niet vies, mits je alle overige doelstellingen niet uit het ook verliest.
Het zijn vaak diegenen die roepen dat iemand met ambitie niet goed is voor zijn paard, diegenen die het zelf wel hebben maar het talent missen om hun eigen ambitie te kunnen verwezenlijken.
Professor schreef:En zelfs namen lezen kan men hier niet.
Normaal luisteren op een voorlezing blijkbaar ook niet.
En dat ik iets vertaal, mag men blijkbaar ook niet.
Wonderbaarlijk dat er mensen zijn die zo onder de gordel kunnen zijn.
Ook verwonderlijk dat zij zich ruiter noemen.
Mensen lees beter, ook namen beter, en wees eens niet jaloers op dat wat je niet hebt.
Ga gewoon door met de diskussie over het thema, en zeur niet zo, en monddood maken??? Is dat het doel hier, nou dan zijn het primitieve beweeg redenen om op een forum mee te doen.
Professor schreef:En zelfs namen lezen kan men hier niet.
Mensen lees beter, ook namen beter, en wees eens niet jaloers op dat wat je niet hebt.
Ga gewoon door met de diskussie over het thema, en zeur niet zo, en monddood maken??? Is dat het doel hier, nou dan zijn het primitieve beweeg redenen om op een forum mee te doen.
hetzusjevan schreef:Hee @arabesk.
De professor doelde niet op mij.
Beter lezen s.v.p.
Arabesk schreef:hetzusjevan schreef:Hee @arabesk.
De professor doelde niet op mij.
Beter lezen s.v.p.
doelde ik op jou dan?
je voelt je kennelijk aangesproken
Arabesk schreef:Professor schreef:En zelfs namen lezen kan men hier niet.
welkom op bokt
je bent niet de enige die dat zo ervaart
Er zijn bepaalde mensen hier op bokt, die, als ze een discussie niet kunnen winnen gewoon op de persoon gaan lopen spelen. Ach, wat ik slechts zie als een teken van zwakte en gebrek aan kennis en tegenargumenten.