FEI veroordeelt laag-diep-en-rondmethode

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jasmijn78

Re: FEI veroordeelt laag-diep-en-rondmethode

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:16

CaroleKlomp schreef:
Ik vind in de paarden die ik rijd of train of lesgeef de bevestiging die ik nodig heb om overtuigd te zijn dat dat wat ik doe goed is. De paarden van mensen die ik inmiddels gedaan heb zien en hebben dat ook ervaren.

Oke Lachen

Mijn vereninging organiseert op 13 spetember een wedstrijd. We zoeken nog een demo als afsluiting van het programma. Hierbij nodig ik je uit een demo te komen geven. Graag in ieder geval met je eigen paard. Ik ben nu wel heeeeel nieuwschierig geworden. Ik verwacht nu wel dat jou eigen paard zodanig kan lopen dat Salinero erbij verbleekt...

Een tweede paard waarop jij jouw kunsten kunt laten zien kan ook geregeld worden. Dan verwacht ik ook binnen enkele minuten een wereld van verschil te zien. Maar vooral wil ik dan graag het eindresultaat van jouw visie/methode zien. Het lijkt mij dat je die het beste met jouw eigen paard kunt laten zien. Lachen

Je kunt je kunsten laten zien in een 20*60 ring, afgezet met witte hekjes. Muziekinstallatie en microfoon is aanwezig. Lachen

Als je interesse hebt, kunnen we het verder afhandelen per PB. Lachen

Apple

Re: FEI veroordeelt laag-diep-en-rondmethode

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:24

Moderatoropmerking:
Het is jammer dat een discussie over de standpunten van de FEI aangaande het LDR rijden verzandt in een discussie over de methode van CaroleKlomp. Lijkt me dat de methode van CaroleKlomp al uit en ten treure is besproken op Bokt.
Ik zet hier een slotje. Carole, als je wilt ingaan op het aanbod van Jasmijn78 dan verzoek ik je dat per PB af te handelen (het lijkt mij persoonlijk een mooie kans).