Nadya schreef:Langemans lijkt mij inderdaad niet iemand met veel ervaring met bv. Fjorden als hij/zij stelt dat het kinder(boerderij)paardjes zijn.
Langemans wordt op andere topics ook al bekritiseerd om zijn botte uitspraken op koudbloeden.
Ik mis hier ieder vorm van logica. "Nadya lijkt mij inderdaad niet iemand met veel ervaring met groenten, als ze niet van spruitjes houdt" is net zo een logische uitspraak als deze. Wel bespeur ik frustratie, die ik begrijp. Als ik alleen een fjord kon rijden en hebben, zou ik me ook door mijn uitspraken aangesproken voelen: 'je wilt wel beter, maar je kan niet beter'. Maar dat is ook OK.
Vwb die botte uitspraken, waar je na refereert, merk ik op dat deze site wordt overheerst door met-elkaar-eens-zijnde theekransjes van sociaal wenselijke complimentjes naar elkaar. Ook dit topic weer. 2 pagina's lang roepen jullie naar elkaar dat jullie het met elkaar eens zijn!!!!!! ik wordt hier persoonlijk wel wat onpasselijk van.
Ik geef harde, doch rechtvaardige kritiek. En als je even over je eigen ego heen kijkt, kan je de waarde van mijn feedback inzien.

Die zijn er op gebouwd om de zwaardere oefeningen aan te kunnen. Ga mij niet wijsmaken dat een fjord lichtvoetig door de baan kan treden. Dan kan de uitgestrekte draf nóg zo goed zijn. Er wordt hier maar net gedaan alsof fjorden gelijk zijn aan warmbloed paarden. Dat is absoluut niet zo. En áls jullie dan toch beweren dat fjorden net zo goed zijn als andere sportpaarden, waarom zien we dan nooit een fjord op het NK ? 
)
En dat snap ik. Maar ik vind altijd wel dat de mensen op een Fjord gewoon in hun waarde gelaten moeten worden. Niet zoals mij, als ik op een springwedstrijd kom tussen de paarden, uitgelachen wordt
Errrug leuk, als ik t gezien had zou ik t ook in me broek hebben gedaan (alsnog wel hoor)
Ga desnoods buitenritten doen maak niet uit.