Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anneve schreef:Citaat:Anky staat synoniem voor:
Citaat:
onvoorwaardelijke liefde voor paarden
toewijding aan paardensport.
doorzettingsvermogen.
emotioneel betrokkenheid.
niet verwend…
geen gebruik van hulpteugels
openheid over haar manier voor trainen.
streven naar perfectie
zelf je paard tot hoog niveau opleiden
openheid over haar eigen beperkingen
samenwerking met je paard
omstreden trainingsmethode
webster543 schreef:Anky kan niet alleen goed rijden (dat zie ja aan haar behaalde prestaties) maar heeft ook een groot PR-gehalte. Zij is knap, heeft veel uitstraling en weet dit allemaal goed te gebruiken in de media enz. En dat maakt het grote verschil tussen Anky en wie dan ook aan de top. Anky dit, anky hier en Anky daar, dat komt niet alleen door prestaties, maar ook door haar contact met het publiek, fan's en het belangrijkste : de pers.
Dat maakt er van haar een bekende ruiter!!
PS : zelf ben ik niet zo'n grote fan van haar rijkunsten...
supertinkie schreef:cinny1 schreef:Of je nou een fan bent van Anky of niet. Feit blijft dat ze het (bijna) onmogelijke heeft gepresteerd; met verschillende paarden achtereenvolgens Olympisch goud halen.
Iedere trainigsmethode heeft voor- en nadelen. Als we elkaar nou eens iets meer ruimte zouden geven en ieder z'n eigen ding laten doen, zonder meteen in afkraak sessies te belanden, dan denk ik dat er meer begrip ontstaat voor de verschillende trainingsmethodes.
Ja, maar zou dat niet ook komen doordat ze ook een bekende naam heeft opgebouwd? Niet verkeerd bedoeld hoor, maar met diezelfde proef op tv was er iemand voor haar die veel minder scoorde terwijl haar proef echt niet onderdeed voor die van Anky.
marloezzke schreef:waarom mogen mensen anky niet goed vinden rijden?
Citaat:Anky staat synoniem voor:
onvoorwaardelijke liefde voor paarden
toewijding aan paardensport.
doorzettingsvermogen.
emotioneel betrokkenheid.
niet verwend…
geen gebruik van hulpteugels
openheid over haar manier voor trainen.
streven naar perfectie
zelf je paard tot hoog niveau opleiden
openheid over haar eigen beperkingen
samenwerking met je paard
omstreden trainingsmethode
Citaat:bijna onmogelijke prestatie; met verschillende paarden achtereenvolgens Olympisch goud halen.
anneve schreef:Kritiek is prima, daarvoor zijn we hier.
TS wil graag weten waar Anky voor staat, niet waar Anky niet voor staat, maar waar Anky wel voor staat. Graag uw bijdrage.
cinny1 schreef:Ik persoonlijk, verkies Kyra, Imke en Laurens qua stijl boven Anky. En dat staat los van de medailles.
Feit blijft dat de FEI jury-leden toch echt beoordelen dat zij de meest perfecte proef neerzet.
Niemand kan ontkennen dat ze Hippisch Nederland weer op de kaart gezet heeft. Of je nou voor- of tegenstander bent.
iepsel schreef:Als er iemand zou roepen: Rij eerst maar eens net als Bent!! Kijken veel mensen je vreemd aan.
cinny1 schreef:Detour je leest niet goed, of je begrijpt me niet![]()
Voor mij is ze niet de perfectie, ik persoonlijk heb een andere voorkeur.