Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:fout ligt altijd bij de ruiter![]()
ook al is het paard zo naar, dan alsnog ligt de fout bij de ruiter
KiWiKo schreef:ook al is je paard stout, dan alsnog ligt het aan de ruiter om dit op te lossen![]()
![]()
de uitzonderingen van samen vallen bijvoorbeeld uitgesloten
Maar stout is gewoon stout
en stout ligt altijd aan de ruiter 
Shetjjee__x schreef:fouten liggen bij de ruiter. want iemand heeft een paad in laten rijden. dat heeft hij zelf niet gedaan.
maar als hij bijvoorbeeld schrikt van een auto dan is het van de ruiter en het paard het probleem niet maar van de auto-berijder.
een paard kan er niks aan doen!
gr. Tessa
KiWiKo schreef:jawel, ligt wel aan de ruiter![]()
de uitzonderingen van samen vallen bijvoorbeeld uitgesloten
![]()
Maar stout is gewoon stout
en stout ligt altijd aan de ruiter

KiWiKo schreef:stout ligt altijd bij de ruiter, het enige wat niet bij de ruiter ligt is een ongeluk door bijvoorbeeld struikelen........
stout is oplosbaar, door de goede ruiter
runningkawa schreef:Ik ben het ook met Kim eens Yoyo.
Paard krijgt bij sommige ruiters de kans op stout te zijn.
Een goede ruiter doorziet dat al voordat hij stout is

runningkawa schreef:Kawa draaide ook zonder aanwijsbare reden en gevoel vooraf in een halve sec 180 graden.
Maar durf te wedden bij een betere ruiter dan ik dat hij dat truucje niet uitgevonden had

YoYo_ schreef:ja dat is ook wel zo maar ik ben het gewoon niet met jullie eens dat het altijd de fout van de ruiter is
als je verder wilt komen inde ruiter sport moet je niet alleen maar zeggen ow ow het is allemaal min schuld dan moet je je pony/paard ook wel eens aan kunnen pakken als deze vevelend is en je kan me niet zeggen dat de beroemde ruiters dit niet doen!!!!!!!!!!!!!!