antoinne de bodt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: antoinne de bodt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 08:34

Dan heb je het idd over dezelfde ervaring dan dat ik had. Ja

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:13

Idd ik herken veel in jouw posts. Wat niet wil zeggen dat andere mensen er misschien hele goede ervaringen mee hebben en dat ze dan er lekker mee door moeten gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:14

Dat is zo, lekker door gaan als het goed gaat en je paard er baat bij heeft Ja

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 09:41

Ach, voor alle methodes geldt: je wordt nooit slechter van meer informatie. Want hoe meer gedachtengangen je kent, hoe groter je "trucendoos" wordt als je een keer een paard tegen komt waarbij niet werkt wat je altijd gedaan hebt.

Ik heb echt een super goede instructrise (Anne Muller), die me elke les weer een hoop leert. Maar dat wilt niet zeggen dat ik niet meer van anderen wil leren. Als ik denk dat iemand mij iets bij kan brengen, en ik het nog cadeau krijg ook (erg lieve man die weet dat ie me een enorm plezier doet met zo'n verjaardagscadeau) dan is dat natuurlijk helemaal fantastisch Haha!

Ik doe vrij vaak aan clinic's mee met mijn paard, en dan van rijden tot grondwerk, zoals: Integraded riding, Jarco Dun (fysiotherapie), Erik van Breda (hoe krijg je je paard fit en lenig), Cor Loeffen (exterieur beoordeling), Monya Erb (schrik en obstakeltraning), Monty Roberts Nederland, en hoewel ik de ene keer meer opsteek dan de andere, ben ik nog nooit thuis gekomen met het idee dat het waardeloos was Knipoog Want hoewel dingen misschien niet altijd voorgeschoteld worden zoals ik ze zie, het is altijd een ervaring rijker voor mij, en mijn paard!