Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DaanxBien schreef:Ik rij met gympeni know tis me eigen risico .
maar toch merk ik dat meerdere mensen het doen.
ik was gister met een paar meiden mee en die ren ook al met gympen!
wie doet het nog meer?
doe je het soms of altijd?
Laarzen zijn ook altijd te hoog voor mij, bij de schoenmaker heb ik er 2,5 cm vanaf moeten halen en ze waren nog te hoog maar er kon niet meer afgehaald worden omdat bij mij het bovenste stukje leer was en de rest voering. Nu ga ik vanmiddag naar divoza in heteren chaps en jodhpurs kopen maar dat is ook nog best wel prijzig hoa..!! want met laarzen betaal je 60 / 70 euro voor een goed paar (rubber dan.) maar met jodhpurs én chaps ben je tog wel wat meer geld kwijt. Maar het zit veel lekkerder..!
hmm die heb k nog niet gehoort 
.. Je benen slungelen alle kanten op, hebben niets geen steun
.
..
. Maar gewoone korte nike's oid, nee niet voor mij

En daarnaast is het ook nog eens gevaarlijk!
kathyY schreef:Ik vind het nergens op slaan als je met gympen rijd. ten eerste vind ik het er niet uitzien en ten tweede gaat het nergens over want je kunt ook even je laarzen aan trekken.En daarnaast is het ook nog eens gevaarlijk!

loon_corr schreef:kathyY schreef:Ik vind het nergens op slaan als je met gympen rijd. ten eerste vind ik het er niet uitzien en ten tweede gaat het nergens over want je kunt ook even je laarzen aan trekken.En daarnaast is het ook nog eens gevaarlijk!
Het hoeft ook nergens na te lijken thuis in de bak
Als het rijden maar goed gaat.
haha
kathyY schreef:loon_corr schreef:
Het hoeft ook nergens na te lijken thuis in de bak
Als het rijden maar goed gaat.
Ow... Dus jij gaat er alleen netjes op zitten als er iemand naar je kijkt?![]()
Ow jeeej dat vind ik nergens op slaan!haha
Kan me niet voorstellen dat het minder moeite kost om je "gympen" aan te trekken of even je laarzen. Je gaat toch ook niet rijden op een ongepoetste pony omdat niemand het ziet?![]()
Ach ja je hebt van die mensen
loon_corr schreef:dat zeg ik niet.
je zegt dat gympen nergens na lijken, maar wat boeit dat?
Als je het zelf lekker vind rijden.
De een vind dat mooi de een dit.
Natuurlijk poet ik mijn paard, en natuurlijk zit ik wel netjes op me paard.
Je vat het TE verkeerd op, en voor leren rijlaarzen is het nu echt even te warm.

kathyY schreef:loon_corr schreef:dat zeg ik niet.
je zegt dat gympen nergens na lijken, maar wat boeit dat?
Als je het zelf lekker vind rijden.
De een vind dat mooi de een dit.
Natuurlijk poet ik mijn paard, en natuurlijk zit ik wel netjes op me paard.
Je vat het TE verkeerd op, en voor leren rijlaarzen is het nu echt even te warm.
Nee je pony heeft zin om in deze warmte te rijden
Draagt jou, een hoofdstel, een zadel en misschien nog beenbescherming dat is toch ook niet echt lekker. Dat gaat ook allemaal lopen zweten en weet ik het.
Neem zelf ook even de moeite om er een beetje normaal bij te lopen dan.