Wat jullie weten er zoveel af
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nikki160287 schreef:Ik denk wel een stuk meer ervaring als jou. En een elastiek is bedoeld om achter de oren vast te maken en niet als slof. Dan kan je beter echt een slof pakken. Zie het nut van elastiek dan niet zo, aangezien ze daar sneller op gaan hangen.
runningkawa schreef:Klinkt verwaand, maar zo te horen heb ik wat dit onderwerp betreft ook gewoon meer ervaring als jullie (ow jee, wat zeg ik nu weer)
Jullie komen met geen enkel normaal argument, en ik heb overal een antwoord op, hoe zou dat komen? Wat denk jezelf??
Ja er is veel te leren, ook door mij (en doe ik dagelijks), maar zo te horen moeten jullie nog heel veel meer leren.
Want als je denkt dat een stiek geen dwang geeft,
denkt dat een paard dan over de rug loopt
Denkt dat dat gezond voor hem is, mag je echt nog heeeel veel leren...
Maar prima, ben wel weg...gewaarschuwd mens telt voor 2.
Niet gaan janken als je paard door overbelasting over een poosje kreupel staat.
Ja, want deze betweter heeft geleerd dat dat vaak een gevolg is...
als je ziet hoe gek het paard nog is met elastiek geloof ik niet dat hij er last van heeft,
want jullie zullen er allemaal wel ervaring mee hebben

sybje schreef:Ik ben Voor en tegen elestiek, het ligt eraan hoe je het gebruikt
nikki160287 schreef:Ik denk wel een stuk meer ervaring als jou. En een elastiek is bedoeld om achter de oren vast te maken en niet als slof. Dan kan je beter echt een slof pakken. Zie het nut van elastiek dan niet zo, aangezien ze daar sneller op gaan hangen.
runningkawa schreef:Klinkt verwaand, maar zo te horen heb ik wat dit onderwerp betreft ook gewoon meer ervaring als jullie (ow jee, wat zeg ik nu weer)
Jullie komen met geen enkel normaal argument, en ik heb overal een antwoord op, hoe zou dat komen? Wat denk jezelf??
Ja er is veel te leren, ook door mij (en doe ik dagelijks), maar zo te horen moeten jullie nog heel veel meer leren.

Jooorie schreef:runningkawa schreef:Klinkt verwaand, maar zo te horen heb ik wat dit onderwerp betreft ook gewoon meer ervaring als jullie (ow jee, wat zeg ik nu weer)
Jij vat alles iets te erg op. Zij rijdt een half uurtje per week met een elastiek.. Ja hoor daar wordt ze ook echt kreupel van -.-"
En we zeggen ook niet dat elastieken helemaal zonder dwang zijn, maar het helpt wel en het is beter dan een slof bijvoorbeeld. Dan kan je pony helemaal geen kant op.
runningkawa schreef:
Overigens was de instructrice bij zulke oplossing bij mij de deur alweer uit

runningkawa schreef:Nee nooit geprobeerd
Genoeg ellende gezien
Ja kan ook leren door te kijken, hoef je het niet voor te doen
Elke pony is anders, maar veel basis dingen blijven gelijk

Cayenne schreef:Ik ben ook tegen Elastiek. Het is een hulpmiddel en geen oplossing en paarden gaan er veelal in hangen. Ik zou juist proberen veel overgangen te maken