Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:Jeskoo schreef:Niet mee bemoeien dus, laat een ander in zijn/haar waarde en laat iedereen zich met zijn eigen paard bemoeien.
En ik maar denken dat het een openbaar forum is
Meissie17 schreef:Haha ja precies en rijbroeken tot maar 56, dat is dan toch wel errug ver gezocht
stef schreef:nee, even alle gekheid op een stukje, veel mensen die ik hier langs zie komen (ik kan natuurlijk bij niemand in het koppie kijken) zeggen dat ze dik zijn/overgewicht hebben, maar als ik dan de foto's zie vind ik het reuze mee vallen.
Maar misschien heb ik een compleet verkeerd beeld
runningkawa schreef:Dat is ook onzinnig, want dan mag er bijna geen man meer sporten.
En veel meiden van 180/185 groot ook niet meer, terwijl ze dan een gezond gewicht hebben.
Dus dat is idd grote onzin
Qimm schreef:Maar om terug te vallen op de eerder genoemde maximale 75 kilo voor een sportpaard. Dat is ronduit onzinnig en dáár voel ik mij op aangevallen.
Karin schreef:Qimm schreef:Maar om terug te vallen op de eerder genoemde maximale 75 kilo voor een sportpaard. Dat is ronduit onzinnig en dáár voel ik mij op aangevallen.
Daar had ik toch al mijn twijfels bij, gezien de minimale gewichtseis volgens de FEI bij de internationale endurance.
En idd, dan zouden een hoop mensen (vooral mannen) niet eens mogen rijden.
Jen33 schreef:@ eowyn04:
als jij dat bent in je profiel ben jij echt niet dik! hoor voel je dus niet aangesproken. je ziet er goed uit
Sunshine80 schreef:eowyn04 schreef:oftewel: dik of dun, we moeten gewoon plezier hebben in ons paard!
En bean: een lekkere buitenrit, mmmm, maar dan moet ik nog even wachten tot volgende week, want dan mag ik met mijn kont weer op Iris zitten.
Ehhhh... I object! Waarom moet je nou weer met je kont op mij gaan zitten en dan nog een buitenrit maken ook? Ben zelf al bezig met afvallen hoorDan liever een stokpaardje
horseylove schreef:als ik sommige ruiters zie dan denk ik ook zo daar mag ook wel wat vanaf.
ga geen namen noemen maar kijk vaak op provielen dan denk ik ook jezus.