horseyfries schreef:
1... omdat het heel warm is? omdat het binnen is? omdat hij al een uur aan het werk is?
2... schuimen doet de éen wel en de ander niet
het hoeft nhiet altijd binnen te zijn.
en als de een doet schuimen en de andere niet dan kunnen ze dit toch niet als ontspanning verklaren?
Mijn ene paard is het andere niet. Ik ken al mijn paarden door en door, de één zweet zich binnen de kortste keren een ongeluk (waar ik heel blij mee ben want daardoor kan hij zijn warmte goed kwijt en heeft hij absoluut geen problemen met dit warme weer) en schuimt een klein beetje, de ander zweet amper maar schuimt als een idioot. Ze worden allebei op dezelfde manier getraind.
Hoe kun je dus in vredesnaam conclusies verbinden aan zoiets als zweten? Of schuimen?
De enige die daar enigszins conclusies aan kan verbinden is de persoon die het paard door en door kent en weet of hij dat in normale omstandigheden altijd doet of niet.
Hoe kunnen jullie dus in vredesnaam denken dat je kunt beoordelen of dat iets te maken heeft met ontspanning of spanning als het een paard is wat je totaal niet kent??
Dat is nou juist mijn punt.
''en als de een doet schuimen en de andere niet dan kunnen ze dit toch niet als ontspanning verklaren''