PeerAppel schreef:Ik kan niet reageren op jouw post op insta, Daphara. En misschien maar goed ook, want ik ben ook zo’n “slanke den”.
Ik vind dit soort collecties van PS of Sweden belachelijk, maar wat ik het oneerlijkst vind van alles is dat “slanke dennen” niks mogen zeggen over dit soort onderwerpen. Alsof hun gewicht hen komt aanwaaien. Geloof mij maar: als ik alles vreet wat los en vast zit, weeg ik ook binnen de kortste keren teveel voor mijn paard. Zo werkt ons lichaam gewoon. Als ik me meng in een discussie over ruitergewicht, wil ik daarmee niet zeggen dat iedereen er zo uit moet zien als ik, maar wel dat ik van mening ben dat de dames zoals de “curvy” lijn van PS, niet op een paard thuis horen in het kader van paardenwelzijn.
Zo. Nu niet meer zeuren over “slanke dennen”. We noemen mensen met een maatje meer ook geen rolmopsen.
Meen je dit nou serieus of zit je gewoon te trollen?
In het geval dat je bovenstaande series bedoeld, een paar vragen...
Vind jij “slanke den” een scheldwoord? In dat geval mijn excuses, toen ik slank was, vond ik “slanke den” echt geen scheldwoord, meer een compliment.
Wat had jij op mijn insta post willen zeggen dan? Volgens mij is reageren op insta vrij voor iedereen met een account.
Wat is volgens jou nou belachelijk aan de Curvy line van PS of Sweden?
Nog één vraagje, wat zou je doen als je toch zou aankomen, terwijl je niet meer of slechter eet dan dat je nu doet? Je hebt het namelijk over alles eten wat los en vast zit, maar wat als je met precies hetzelfde eet en bewegingspatroon (waardoor jij nu slank blijft) toch aan gaat komen?