Professor schreef:Citaat:Dat is uw interpretatie van de Theorie. Hoeft niet een correcte mening te zijn in de praktijk.
Vooral de laatste zin is suggestief en vooral ook heel beledigend richting de ruiters welke deze technische oefening toepassen. Ik vind dat dus echt uitspraken van leken, kan er niks meer of minder van maken
Nee dat is een beoordeling van de praktijk, technische of rijtechnische oefeningen dat is juist het verschil die nuance die begrijpt u niet, technisch is mechanisch.
En beledigen doe ik de ruiters niet, maar hun denkwijze verfoei ik.
Zij rijden geen van alle "licht", geven geen moment na, en hangen achterover om de mechanische kracht te kunnen weerstaan.
De paarden hebben geen buiging in de grote gewrichten en blijven statisch, in de verzamelde oefeningen.
De lengtebuiging word verdoezeld bij het appuyeren door de voorhand veel te ver voor te zetten.
De verzamelde draf word niet meer gereden het is een veredelde Arbeidsdraf, waarom, omdat anders de paarden in een zweefdraf zouden overgaan, rijtechnisch is het nl een Kunst om de verschillende draf tempi te kunnen rijden.
dat is dus echt grote kolder!De verfoeide foto van Cherie hier geplaatst, vind u dat de ruiter daar trekt? en dan is dat nog niet eens een ldr foto!
Als u niet eens kan zien wanneer een ruiter wel of niet correct rijd ongeacht wat de hoofd halshouding is, dan is het nog erger gesteld met uw kennis als ik voor mogelijk had gehouden.
Ik vind het bijzonder dan een man (volgens uzelf van enig kaliber) dit niet zien kan! Het bevreemd mij zeer dat u zo denkt, en het blijkt dat u geen kennis heeft van biochemica aangezien lichtrijden zwaarder is voor een paard dan doorzitten, slechter voor het lijf ook. maar dat is een andere discussie.
Nee sorrie professor, hoe meer u uw stelling probeert te verdedigen hoe meer u door de mand valt.