Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En het moet betaalbaar blijven natuurlijk
Pletje123 schreef:Jeetje wat hebben veel mensen meerdere keren per week les! Op zich een goede zaak natuurlijk![]()
Ik heb/had ongeveer eens in de twee of drie weken les. Het gaat dan om een privéles met mijn eigen paard. Die lessen zijn zo goed, dat je daar wel eventjes mee vooruit kunEn het moet betaalbaar blijven natuurlijk
Waratje schreef:Pletje123 schreef:Jeetje wat hebben veel mensen meerdere keren per week les! Op zich een goede zaak natuurlijk![]()
Ik heb/had ongeveer eens in de twee of drie weken les. Het gaat dan om een privéles met mijn eigen paard. Die lessen zijn zo goed, dat je daar wel eventjes mee vooruit kunEn het moet betaalbaar blijven natuurlijk
Waarom zou het "op zich een goede zaak zijn" als mensen meermalen per week les hebben? Om heel eerlijk te zijn vraag ik me af of ze dan wel echt leren waar ze mee bezig zijn of dat ze vooral worden "beziggehouden". Als je goed les hebt wil je dingen zelf uitwerken, zelf gaan toepassen, je moet merken dat je het inderdaad begrepen hebt en weet wanneer je wat moet toepassen. Ik vraag me sterk af of het wel echt zinvolle les is bij die personen die meer lessen in een week hebben.
Mijn lesgeefmens wil niet eens 1x per week komen, die vindt om de week beter omdat je dan ook zelf meer probeert op te lossen. Je leert zelfstandiger te rijden omdat je niet continu bij het handje wordt genomen.