Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarcelDufour schreef:Henk v/d Pol, Jur Vrieling, Pietje Raijmakers en Willem Greve allemaal geen topruiters die een ander niet kunnen uitleggen wat het is om onder druk te rijden? Ruiters die nog nooit OS,WK of EK hebben gereden! Maar in mijn boekje stuk voor stuk toppers. Dus nog steeds weet ik niet precies wat jij nou met Topruiters bedoelt. In mijn ogen zijn topruiters alle ruiters die regelmatig voorop rijden in Grote Prijzen. Maar jij vindt dus van niet?
professor schreef:Hoop vooral dat dat "wij" vooral de paarden betreft.
Voor Zipje schreef:Nee joh...Piet sr is waarschijnlijk DE meest winnende nederlandse ruiter ooit! Van mijn hand zal ook een artikel verschijnen in de paardenkrant in maart a.s., vanwege het komend afscheid van Piet. Ik heb 6 jaar bij Piet in huis gewoond, dus weet echt van dichtbij hoe goed hij is. Mijn leermeester!
MarcelDufour schreef:geerke schreef:deze leek kent ook de meeste namen....en ik heb nog wel onder een steen gezeten de laatste 25 jaar....of misschien ken ik ze daarom wel...
Ja, Geerke, dit zijn allemaal namen die je alleen kent als je iets weet van de paardensport. Als je ze niet kent dan weet je zeer waarschijnlijk niet eens wat van manegeniveau! Dan mag je blij zijn als je ooit een paard geaaid hebt.
haha....zelfs onder je steen kon je die namen nog horen, he? hahaha....wat een geweldig nieuws dit. Daar gaat een shock vanuit naar de dressuurwereld die zn weerga niet kent. Dit gaat verboden worden, wat ik je brom.
Kadankovitch schreef:Ik zal U maar een beetje helpen geachte KiWiKo,
Om te beginnen Klaus Balkenhol. Martin Plewa, Klaus Martin Rath, Michael Putz, Paul Stecken, Hubertus Smidt, Hans Günther Winkler, Harry Boldt,
AnnKatrinne Linsenhoff. etcetera.
Hoe vaker U stelt dat deze namen U niets zeggen, hoe meer U onbelangrijk wordt in deze discussie. Indien U deze mensen niet kent, noch hun prestaties, hun invloed in besturen, bewijst U slechts, op de meest duidelijke manier, dat U geen enkel verstand hebt van de manier waarop de paardenwereld in elkaar zit.
Inderdaad ziet U de grootheden niet want U weet er niets van. Met U over dit onderwerp discussiëren heeft daarom al geen zin.
Bovendien zou U ook niet in staat zijn tegenstander van deze mensen in grote getalen op te noemen, laat staan er contact mee op te nemen, want die kent U ook niet.
zipje71 schreef:De shock is ook het feit dat zoveel gerenomeerde namen stelling nemen tegen het flexen, cq rollkur methode. Vooral juist omdat het zulke groten zijn in de dressuur. En als ik zeg shock naar de dressuurwereld bedoel ik eigenlijk de aanhangers van deze paardenkwellende manier van rijden.shock naar de dressuurwereld? Er staan genoeg bekende namen uit de dressuurwereld in dat lijstje, dus dat zal wel meevallen
KiWiKo schreef:Hoe vaker U stelt dat deze manier van rijden U niets zegt, hoe meer U onbelangrijk wordt in deze discussie. Indien U deze manier van rijden niet kent, noch de prestaties welke deze manier van rijden met zich meebrengt, bewijst U slechts, op de meest duidelijke manier, dat U geen enkel verstand hebt van de manier waarop de Methode in elkaar zit.
Jannepauli schreef:Kiwiko.... wie is voor jou dan eigenlijk een grootheid?
Professor schreef:KiWiKo schreef:Hoe vaker U stelt dat deze manier van rijden U niets zegt, hoe meer U onbelangrijk wordt in deze discussie. Indien U deze manier van rijden niet kent, noch de prestaties welke deze manier van rijden met zich meebrengt, bewijst U slechts, op de meest duidelijke manier, dat U geen enkel verstand hebt van de manier waarop de Methode in elkaar zit.
Leest u eens werkelijk de tekst van mijnheer Kandankovich door.
U slaat heel veel over, en ik ben met hem eens dat u zeer onnozel bent in deze discussie.
MarcelDufour schreef:Voor alle lezers die niet precies weet wie wat doet en wat deze betekent voor de sport, zal ik hier opsommen de personen die ik persoonlijk ken en gesproken heb. Met andere woorden, waarvan ik weet waar ze voor staan en hoe ze over paarrijden denken.
b]*Michael Robert[/b] -Wordt alom gezien als DE beste Franse springruiter aller tijden. Zelfs vandaag de dag, op 61-jarige leeftijd, een van de toonaangevende internationale springruiters. Momenteel 15e op de wereldranglijst en in 2009 nog winnaar van de finale van de Global Champions Tour (250.000 euro voor de winnaar!)
Jannepauli schreef:Maar dat is geen antwoord, en dat zul je je ook wel realiseren.
Nu wil ik dan wel eens namen horen noemen die jij meer 'grootheid' toedicht dan degenen uit het lijstje!
KiWiKo schreef:Jannepauli schreef:Maar dat is geen antwoord, en dat zul je je ook wel realiseren.
Nu wil ik dan wel eens namen horen noemen die jij meer 'grootheid' toedicht dan degenen uit het lijstje!
heel even![]()
eest mijn vraag beantwoorden wie er uit dat lijstje een grootheid is
Mijn vraag kwam eerst
Ik vind dit geen grootheden, anderen vinden het wel grootheden.......
KiWiKo schreef:Jannepauli schreef:Maar dat is geen antwoord, en dat zul je je ook wel realiseren.
heel even![]()
eest mijn vraag beantwoorden wie er uit dat lijstje een grootheid is
Mijn vraag kwam eerst
Ik vind dit geen grootheden, anderen vinden het wel grootheden.......