Kadankovitch schreef:Inderdaad, heb ik mijn degenstok voor niets meegenomen. Het was zeer consrtuctief en zeer aangenaam. Het verslag volgt. Ik denk dat wij een concept hebben 'ontwikkeld' waarin de 'partijen' beiden hun ei kwijt kunnen. Dit legt dan hopelijk de basis om een constructief debat te komen aan het einde.
U jaagt mij wel angst aan met uw degenstok, gelukkig maar dat u die voor niks had meegenomen. Zou bijna medelijden met de anderen krijgen.
Geachte FaberSmid, hoezeer ik ook voel voor uw idee om iets te organiseren waarvan de opbrengst kan gaan naar een goed doel, hebben wij daar nu nog niet voor gekozen. Er is gekozen voor een overzichtelijk en klein concept. Zo groot dat de twee exponenten hun standpunt in de praktijk ruimschoots kunnen tonen, zo klein dat de toeschouwers tot het laatste moment geboei zullen blijven. Hopelijk heeft dit tot gevolg dat daardoor interesse blijft voor een tweede praktijkdag waarin andere onderwerpen behandeld kunnen worden. Wat mij betreft, als de zekerheid en vaardigheid van het organiseren van dergelijke evenmenten toeneemt, kan ook wegen en middelen gezocht worden opbrengsten te genereren voor een goed doel. Nu was het algemeen gevoelen dat daar de tijd niet rijp voor was. Maar wat niet is, kan nog komen. Aan mij zal het niet liggen.
Hier heb ik alle begrip voor en denk dat het de juiste beslissing is. Wie weet zijn er in de toekomst meer paardenliefhebbers te motiveren, bokt zo gek te krijgen?
Voor een ieder die het aangaat: Ik heb de Zeer Hooggeleerde Heer Professor aangekondigd dat hij in de toekomst scherp weerwoord van mij mag verwachten. En om hem nu al op scherp te zetten, verklap ik een welbehoed geheim!............ In levende lijve is deze heer helemaal niet zo STAR, als dat hij in het geschrift wel lijkt. Ik weet dat dit hem diep in zijn ziel treft, maar hij kan best genuanceerd zijn in zijn mening.
Zeer hooggeleerde heer Professor, toe maar dat u zeer hooggeleerde Kadankovitch dat schrijft. Ik had de Professor persoonlijk ook niet star verwacht, eerder een correct strenge instructeur die schrijft en zegt zoals het is en niet anders.
Oei, oei, oei, Kadankovitch wat schrijf je nou. De wrake van een Zeergeleerde Heer zal over je neerkomen.
Zit met spanning te wachten, zal bokt nog meer pit geven en wakker maken. Interessante onderbouwde inhoudelijke discussie met deelname van u beide heren.
Met vriendelijke groet,
Kadankovitch
Horseyfries, fijn te lezen dat het iets beter gaat met uw rug. Ik zie uit naar het rijden van u, Professor en de paarden. Beterschap voor uw rug.