Marsan schreef:Ik geef mijn paard ook nooit weg.......maar mijn dochter rijdt em ook,nu iets minder,want ze is lekker aan t puberen,maar als ze nu met em rijdt,is de valse knik weg en loopt ie heerlijk een uur met zijn hoofd in de lucht.
Nu heb ik pas 3 lesjes gevolgd en gelukkig rijdt mijn dochter niet veel,maar ik ben dus benieuwd of zij straks ook gewoon ontspannen met em in de bak kan gaan rijden en eens een proefje met em gaan doen bijvoorbeeld.....(Of kan ik em dan alleen maar zo rijden?)
Hoop dat jullie mijn vraag snappen....
Misschien is het een idee als je dochter ook een keer een lesje meepakt en zo een beetje de basis weet of in ieder geval een idee heeft over het hoe en wat.
Verder denk ik dat het met een goede uitleg en misschien wat begeleiding geen kwaad kan als er iemand ander op rijd.
Laatst is mijn paard gereden door mijn nichtje en dat was juist erg leuk om even te zien.Ik zag nu namelijk met eigen ogen wat ik ook wel voel onder het zadel.
wimmus schreef:Over (hopelijk) niet al te lange tijd heb ik een kennismakingsles bij Natalie van fijnerijkunst.nl Zijn er mensen hier die ervaring met haar hebben? Ze geeft les volgens de Branderup. Dit topic wat verticaal doorlezend zag ik vooral AdB, of heb ik dat verkeerd?
Dat heb je verkeerd
Het begin van het topic is redelijk veel Branderup en de laatste pagina's is weer meer AdB. Ik krijg zelf ook les volgens de Branderup-methode.
Natalie ken ik niet, maar ik ben benieuwd naar een verslag met foto's van jou