Esperanza schreef:En in hoeverre kun jij een GP paard nog op de voorhand laten sloffen?
Ik vraag mij af of Arabesk uberhaupt weet wat een GP proef inhoud?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Het gaat hier niet over de inhoud van míjn cursus, niet relevant voor dit topicWat mijn achtergrond is en rijvaardigheid is ook niet relevant. Je komt nu met kritiek op mijn persoon omdat je geen andere argumenten meer kunt vinden op mijn bovenstaande post. Ik zie geen uitleg of link naar een onderzoek dat het tegendeel bewijst, ineens wordt míjn rijkundige kwaliteit erbijgehaald
Dat vind ik een zwaktebod. In zoveel discussie gaat dat zo 'oh geen onderbouwd weerwoord meer? nou dan gaan we op de persoon spelen, want ja als je zelf anky niet bent mag je gewoon niks zeggen toch'
Er worden allerlei beweringen gedaan over oa parelli, telkens weer wordt er gezegd dat er niets dressuurmatig aan is, maar ja, wat voor zin heeft het voor mij om te praten met mensen die zich nergens in verdiepen.
Ik heb een beetje genoeg van deze discussie, ik meld me af en ga wat nuttigs doen
sporter schreef:Daar gaat het wel om.
Jou achtergrond bestaat uit gebrek aan praktijk kennis.
Je kunt zelf niet rijden maar denkt wel de wijsheid in pacht te hebben, beetje jammer dat de enige kennis die je hebt boekenkennis is.
Het zelfde geld voor je hoefveil clubje. Nooit een diploma gehaald maar wel andere mensen vertellen hoe het moet.
jasmijn78 schreef:Ze neemt de benen... Het wordt haar te heet onder de voeten...
En it vind ik zo'n zorgelijke ontwikkeling in de paardensport!
jasmijn78 schreef:Billy schreef:Ik heb ze gezien op youtube, I rest my case....
Ik ook.... Heeft niets, maar dan ook helemaal niets met dressuur te maken. Al moet ik toegeven dat die ierse muziek die eronder geplakt is best leuk is
sarabande schreef:Barcelano schreef:Mijn vriend zei laats iets:als paarden bedoeld waren om op te rijden dan had er wel een zadel opgeroeid![]()
Vond hem wel goed dr zit een kern van waarheid aan.
En zouden wij met kleren aan geboren worden, wat een kul opmerking
Esperanza schreef:Dat wil ze ook helemaal niet