bitloos met nevzorov(de waarheid!)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: bitloos met nevzorov(de waarheid!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 21:12

en ik ben het weer eens met KiWiKo.

Shahazai; je hoeft het niet anders te stellen hoor, ik snapte nl wel welk verband je wilde aanhalen ;) Tuurlijk moet je kritisch blijven kijken, ook naar een topruiter, het punt is dat déze topruiter echt al een hoop paarden onder zijn kont gehad heeft... En niet met een gelukstreffer met 1tje per ongeluk over de 1.60 geraakt zonder daarbij alle botten in zijn benen te breken. :-)

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 10:49

Adil18 schreef:
Wat heeft Dr. Cook allemaal bereikt dan? Volgens mij is het wel een leuke paardenarts, maar heb hem nog nooit met een paard + bosal een parcours van 1.60m. door zien rijden...

't Is maar wat je een verdienste vindt. Ik vind bijvoorbeeld paardensport in zijn geheel kul van de bovenst plank, en bekijk dit dus uit een heel ander perspectief.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 10:53

idd Bandina. Ik vind een paardenarts veel belangrijker dan iemand die 'wel' 1.60 met zijn paard een parcours door kan springen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 10:56

Ik vind het altijd vreselijk om naar een parcours te kijken waar paarden 1,60 moeten springen. :\
Dat je aan paardensport doet, moet je zelf weten, aan mij is het sowieso niet echt besteed. Maar sommigen gaan er naar mijn mening echt veel te ver in. :roll:

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 10:59

ik niet :D prestaties zijn meetbaar, bevindingen niet :D :D

een bevinding is aan mening onderhevig en kan dus gelezen worden naar ieders beleving en wat daarin past :)

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:08

KiWiKo schreef:

Daar denk ik precies omgekeerd over Kiwiko :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:15

KiWiKo schreef:

een bevinding is aan mening onderhevig en kan dus gelezen worden naar ieders beleving en wat daarin past :)

Grappig dat je dit zegt.
Dus elke onderzoeker heeft geen gelijk maar heeft resultaten aan de hand van zijn eigen meningen.
Dus als er een onderzoek is naar het medicijn voor een bepaalde ziekte en die is gevonden ga jij daar niet in mee omdat dat 'meningen' zijn?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:17

Bandida schreef:
KiWiKo schreef:

Daar denk ik precies omgekeerd over Kiwiko :D

dat kan :) je kan bevindingen natuurlijk voor jezelf meetbaar maken door gaten zo in te vullen dat ze voor jou logisch zijn. Maar dat is dus niet meetbaar :) dat is een door emotie gevoede invulling van gaten in iemands bevinding :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:19

Hannah_Menno schreef:
KiWiKo schreef:

Grappig dat je dit zegt.
Dus elke onderzoeker heeft geen gelijk maar heeft resultaten aan de hand van zijn eigen meningen.
Dus als er een onderzoek is naar het medicijn voor een bepaalde ziekte en die is gevonden ga jij daar niet in mee omdat dat 'meningen' zijn?

dat ligt eraan in hoeverre de onderzoeksresultaten meetbaar zijn :)

Onderzoeken naar medicijnen worden onder hele strikte richtlijnen uitgevoerd.......... iedere jan boeren fluit kan een onderzoek doen naar de gedragingen van een dier, maar de uitslagen van die onderzoeken hoeven niks representatief te zijn :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:22

Citaat:
iedere jan boeren fluit kan een onderzoek doen naar de gedragingen van een dier

Volgens mij is hij alsnog een erkende arts/professor weetikveel wat.
en dat geloof je dan niet?
Heb een beetje het idee dat je alleen dingen gelooft die je zelf wilt..
(Of dat je de rest gewoon afkraakt omdat het niet in jouw 'straatje' past)
Vind dat niet helemaal eerlijk aangezien die man volgens mij het beste met paarden voor heeft en hier 50 jaar onderzoek naar heeft gedaan.

Denk niet dat elke jan boeren fluit hier 50 jaar voor over heeft..

Ruga

KiWiKo schreef:
iedere jan boeren fluit kan een onderzoek doen naar de gedragingen van een dier, maar de uitslagen van die onderzoeken hoeven niks representatief te zijn :)

Wow.. := Ik vrees dat we uitgepraat zijn als je dat echt meent.

E_Nalanta

Citaat:
niet afgekeurd :D :D maar anders :)

reacties zijn anders, zenuwen zijn anders, krachtverdeling is anders en de karakters ook........

maar als jij wil lezen dat ik andere rassen dom vind, dan moet je dat maar vooral doen........maar ik heb dat helemaal nergens gezegd, en sterker nog dat VIND ik ook niet. Elk ras heeft zijn eigen plussen en minnen....... elk ras heeft zijn charmes en zijn karakterflow's en daartussen in is ook nog eens elk paard individueel
[/quote]

Oja, nu weer anders? Zo kwam het dus niet over! Paard is een paard, of ze nu meer bloed hebben of sterker of wat dan ook zijn, hoeft nog niet te betekenen dat ze er 'niet geschikt' voor zijn. Oja, elk karakter is anders, maar dat is niet de reden dat ze er meteen niet geschikt voor zijn.. ;(

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:25

Citaat:
Onderzoeken naar medicijnen worden onder hele strikte richtlijnen uitgevoerd.......... iedere jan boeren fluit kan een onderzoek doen naar de gedragingen van een dier, maar de uitslagen van die onderzoeken hoeven niks representatief te zijn :)

Dan stel ik voor dat jij maar meteen laat zien hoe slim je bent & je eigen onderzoek begint,
Want volgens mij ben je VRIJ zeker van jezelf :o

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:25

Hannah_Menno schreef:
Citaat:
iedere jan boeren fluit kan een onderzoek doen naar de gedragingen van een dier

Volgens mij is hij alsnog een erkende arts/professor weetikveel wat.
en dat geloof je dan niet?
Heb een beetje het idee dat je alleen dingen gelooft die je zelf wilt..
(Of dat je de rest gewoon afkraakt omdat het niet in jouw 'straatje' past)
Vind dat niet helemaal eerlijk aangezien die man volgens mij het beste met paarden voor heeft en hier 50 jaar onderzoek naar heeft gedaan.

Denk niet dat elke jan boeren fluit hier 50 jaar voor over heeft..

er zitten teveel gaten in zijn verhaal, en er zijn teveel onjuistheden :) Daarnaast is niks meetbaar gemaakt ;)

Om een klein stukje aan te halen......... Renpaarden die longbloedingen hebben zou van het bit komen :D :D :D iedereen met een beetje logisch verstand veegt dat in een veeg van tafel....... de verklaring voor longbloedigen is heel simpel namelijk, er gaan in een relatief korte tijd grote hoeveelheden zuurstof de longen in en uit....... DAT is de reden van de longbloedingen, niet een bit wat in een mond hangt :D :D :D

Kan je natuurlijk wel uit concluderen dat grote afstanden in hoog tempo afleggen, niet echt heel gezond is voor paarden, en dat paarden die een zwakke long hebben daar aan kunnen overleiden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:27

NHevaVD schreef:
Citaat:

Dan stel ik voor dat jij maar meteen laat zien hoe slim je bent & je eigen onderzoek begint,

hihi ik heb geen behoefte aan aandacht :D :D :D en ik ben inderdaad vrij zeker van mijzelf ......... en aan iq kom ik ook niks te kort :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:27

NHevaVD schreef:
Citaat:

_/-\o_

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:28

Citaat:
hihi ik heb geen behoefte aan aandacht :D :D :D en ik ben inderdaad vrij zeker van mijzelf ......... en aan iq kom ik ook niks te kort :)

Haha! Ik denk dat nu iedereen jaloers op je moet worden of niet? _O-

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:28

Citaat:
hihi ik heb geen behoefte aan aandacht :D :D :D en ik ben inderdaad vrij zeker van mijzelf ......... en aan iq kom ik ook niks te kort

Geen behoefte niet? En de onderzoekers wel? Tsjongejonge, wat heb jij voor een vreemde uitspraken :(:)
Dus hun doen onderzoek naar dingen omdat ze aandacht tekort komen.. AHAHAHAHA!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:29

NHevaVD schreef:
Citaat:
niet afgekeurd :D :D maar anders :)

reacties zijn anders, zenuwen zijn anders, krachtverdeling is anders en de karakters ook........

maar als jij wil lezen dat ik andere rassen dom vind, dan moet je dat maar vooral doen........maar ik heb dat helemaal nergens gezegd, en sterker nog dat VIND ik ook niet. Elk ras heeft zijn eigen plussen en minnen....... elk ras heeft zijn charmes en zijn karakterflow's en daartussen in is ook nog eens elk paard individueel

Oja, nu weer anders? Zo kwam het dus niet over! Paard is een paard, of ze nu meer bloed hebben of sterker of wat dan ook zijn, hoeft nog niet te betekenen dat ze er 'niet geschikt' voor zijn. Oja, elk karakter is anders, maar dat is niet de reden dat ze er meteen niet geschikt voor zijn.. ;(

gut ergens wat gefrustreerd over?????????

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:30

Citaat:

Nu je het zegt, inderdaad, over de uitspraken. Wat-een-vage-onzin.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:31

Hannah_Menno schreef:
Citaat:

Haha! Ik denk dat nu iedereen jaloers op je moet worden of niet? _O-

weet niet :) dat is misschien wat je wil????????? mij maakt het niet uit :) echt helemaal geen fluit :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:32

Citaat:
gut ergens wat gefrustreerd over?????????[/

Ja, dat ik niet zo'n hoog iq heb dat ik weet dat je iq met hoofdletters schrijft!

*Gaat in een hoekje zitten en huilt zichzelf in slaap terwijl ze duimt*

KiWiKo

NHevaVD schreef:
Citaat:
hihi ik heb geen behoefte aan aandacht :D :D :D en ik ben inderdaad vrij zeker van mijzelf ......... en aan iq kom ik ook niks te kort

Geen behoefte niet? En de onderzoekers wel? Tsjongejonge, wat heb jij voor een vreemde uitspraken :(:)
Dus hun doen onderzoek naar dingen omdat ze aandacht tekort komen.. AHAHAHAHA!

als zo een onderzoek nergens over gaat en ook nog eens een berg koeienpoep bevat, dan denk ik inderdaad dat iemand vet aandacht tekort heeft :)

KiWiKo

NHevaVD schreef:
Citaat:

Nu je het zegt, inderdaad, over de uitspraken. Wat-een-vage-onzin.

ik weet nog wel een goede therapeut die je misschien kan helpen???

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:34

Citaat:
ik weet wel een goede therapeut die je misschien kan helpen???

Nou, ga erheen zou ik zeggen! Ik houd je niet tegen! :Y)