Shahazai; je hoeft het niet anders te stellen hoor, ik snapte nl wel welk verband je wilde aanhalen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Adil18 schreef:Wat heeft Dr. Cook allemaal bereikt dan? Volgens mij is het wel een leuke paardenarts, maar heb hem nog nooit met een paard + bosal een parcours van 1.60m. door zien rijden...
KiWiKo schreef:ik nietprestaties zijn meetbaar, bevindingen niet
![]()
![]()
een bevinding is aan mening onderhevig en kan dus gelezen worden naar ieders beleving en wat daarin past
Bandida schreef:KiWiKo schreef:ik nietprestaties zijn meetbaar, bevindingen niet
![]()
Daar denk ik precies omgekeerd over Kiwiko
Hannah_Menno schreef:KiWiKo schreef:ik nietprestaties zijn meetbaar, bevindingen niet
![]()
![]()
een bevinding is aan mening onderhevig en kan dus gelezen worden naar ieders beleving en wat daarin past
Grappig dat je dit zegt.
Dus elke onderzoeker heeft geen gelijk maar heeft resultaten aan de hand van zijn eigen meningen.
Dus als er een onderzoek is naar het medicijn voor een bepaalde ziekte en die is gevonden ga jij daar niet in mee omdat dat 'meningen' zijn?
Citaat:iedere jan boeren fluit kan een onderzoek doen naar de gedragingen van een dier
[/quote]Citaat:niet afgekeurd![]()
maar anders
![]()
reacties zijn anders, zenuwen zijn anders, krachtverdeling is anders en de karakters ook........
maar als jij wil lezen dat ik andere rassen dom vind, dan moet je dat maar vooral doen........maar ik heb dat helemaal nergens gezegd, en sterker nog dat VIND ik ook niet. Elk ras heeft zijn eigen plussen en minnen....... elk ras heeft zijn charmes en zijn karakterflow's en daartussen in is ook nog eens elk paard individueel
Citaat:Onderzoeken naar medicijnen worden onder hele strikte richtlijnen uitgevoerd.......... iedere jan boeren fluit kan een onderzoek doen naar de gedragingen van een dier, maar de uitslagen van die onderzoeken hoeven niks representatief te zijn
Hannah_Menno schreef:Citaat:iedere jan boeren fluit kan een onderzoek doen naar de gedragingen van een dier
Volgens mij is hij alsnog een erkende arts/professor weetikveel wat.
en dat geloof je dan niet?
Heb een beetje het idee dat je alleen dingen gelooft die je zelf wilt..
(Of dat je de rest gewoon afkraakt omdat het niet in jouw 'straatje' past)
Vind dat niet helemaal eerlijk aangezien die man volgens mij het beste met paarden voor heeft en hier 50 jaar onderzoek naar heeft gedaan.
Denk niet dat elke jan boeren fluit hier 50 jaar voor over heeft..
NHevaVD schreef:Citaat:Onderzoeken naar medicijnen worden onder hele strikte richtlijnen uitgevoerd.......... iedere jan boeren fluit kan een onderzoek doen naar de gedragingen van een dier, maar de uitslagen van die onderzoeken hoeven niks representatief te zijn
Dan stel ik voor dat jij maar meteen laat zien hoe slim je bent & je eigen onderzoek begint,
Want volgens mij ben je VRIJ zeker van jezelf
NHevaVD schreef:Citaat:Onderzoeken naar medicijnen worden onder hele strikte richtlijnen uitgevoerd.......... iedere jan boeren fluit kan een onderzoek doen naar de gedragingen van een dier, maar de uitslagen van die onderzoeken hoeven niks representatief te zijn
Dan stel ik voor dat jij maar meteen laat zien hoe slim je bent & je eigen onderzoek begint,
Want volgens mij ben je VRIJ zeker van jezelf
Citaat:hihi ik heb geen behoefte aan aandacht![]()
![]()
en ik ben inderdaad vrij zeker van mijzelf ......... en aan iq kom ik ook niks te kort
NHevaVD schreef:Citaat:niet afgekeurd![]()
maar anders
![]()
reacties zijn anders, zenuwen zijn anders, krachtverdeling is anders en de karakters ook........
maar als jij wil lezen dat ik andere rassen dom vind, dan moet je dat maar vooral doen........maar ik heb dat helemaal nergens gezegd, en sterker nog dat VIND ik ook niet. Elk ras heeft zijn eigen plussen en minnen....... elk ras heeft zijn charmes en zijn karakterflow's en daartussen in is ook nog eens elk paard individueel
Oja, nu weer anders? Zo kwam het dus niet over! Paard is een paard, of ze nu meer bloed hebben of sterker of wat dan ook zijn, hoeft nog niet te betekenen dat ze er 'niet geschikt' voor zijn. Oja, elk karakter is anders, maar dat is niet de reden dat ze er meteen niet geschikt voor zijn..
Hannah_Menno schreef:Citaat:hihi ik heb geen behoefte aan aandacht![]()
![]()
en ik ben inderdaad vrij zeker van mijzelf ......... en aan iq kom ik ook niks te kort
Haha! Ik denk dat nu iedereen jaloers op je moet worden of niet?
NHevaVD schreef:Citaat:hihi ik heb geen behoefte aan aandacht![]()
![]()
Geen behoefte niet? En de onderzoekers wel? Tsjongejonge, wat heb jij voor een vreemde uitspraken![]()
Dus hun doen onderzoek naar dingen omdat ze aandacht tekort komen.. AHAHAHAHA!