Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
danieke94 schreef:en of ze ook tegen iemand met S&T in het z kunnen rijden.
danieke94 schreef:toch ben ik er wel benieuwd naar of er veel bitlozen komen naar wedstrijden, en of ze ook tegen iemand met S&T in het z kunnen rijden.
Citaat:Nevzorov is een beetje de Anky met bitloos (hij doet alleen geen wedstrijden ed.) en zie wat voor resultaten hij behaalt met een halsring.
heiditjj schreef:Het gaat erom of je dezelfde resultate bitloos ook kan bereiken. Dat kan dus. ik doel niet op de verschillende trainingsmethoden zoals jij hier suggereert
Lietje1 schreef:Ik heb inmiddels begrepen dat er voorlopig nog geen bitloze wedstrijden zullen komen en al helemaal niet gecombineerd met de "gewone" wedstrijden. Dit omdat de aanleuning van een paard met bit wezenlijk anders is dan die van een paard zonder bit. Aangezien aanleuning 1 van de onderdelen is van het scala van de africhting is en dus 1 van de onderdelen is waarop elk onderdeel van een proefje wordt beoordeeld is het in ieder geval nu nog niet te doen om de verschillende methodes in 1 klassement van te zetten.
Nibbit schreef:Dat zou ik er net nog bij zetten Arabesk
Er zijn trouwens wel aparte wedstrijden voor Fjorden en voor Friezen. Vind ik ook discriminatie. Dressuur is dressuur
Lietje1 schreef:Ik heb inmiddels begrepen dat er voorlopig nog geen bitloze wedstrijden zullen komen en al helemaal niet gecombineerd met de "gewone" wedstrijden. Dit omdat de aanleuning van een paard met bit wezenlijk anders is dan die van een paard zonder bit. Aangezien aanleuning 1 van de onderdelen is van het scala van de africhting is en dus 1 van de onderdelen is waarop elk onderdeel van een proefje wordt beoordeeld is het in ieder geval nu nog niet te doen om de verschillende methodes in 1 klassement van te zetten.