Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Roos_s schreef:jullie zien trouwens alles ook wel heel zwart wit... tussen een paard wat met de neus eruit loopt en een sterrekijker zit toch wel een groot verschil....
je had het zelf over liever een sterrenkijker dan een borsthapper
Billy schreef:Niet te kritisch Sul, geef het meisje een kans....
Ik wil wel een verslag hoe ze door de B vliegt met haar opgerichte pony...
Talent zie je er al jong aan af, dus ik wacht met smart op de spelen van 2016
Gipsylover schreef:Sorry hoor, erg kinderachtig!
Gipsylover schreef:Nee, veel tempowisselingen rijden, voltes, schijnovergangen.
Verder als je druk neemt, been erbij rijden.
Zeker niet met zagen, scherp bit enz.
Maar met concequentheid.
En zeker dat je het niet in een keer voor elkaar hebt.
Voor je het echt voor elkaar hebt ben je een tijd verder.
Nou train ik met Beauty al een dik half jaar, en we zijn nou met wat meer oprichting bezig.
.
Gipsylover schreef:Sorry hoor, maar vind jullie reacties nogal kinderachtig.
Verder zet ik gewoon neer wat ik in m'n les doe.
KiWiKo schreef:ik heb ook liever erachter dat is voor mij makkelijker op te lossen![]()
![]()
maargoed ik ben echt een benenruiter
_Lott schreef:KiWiKo schreef:ik heb ook liever erachter dat is voor mij makkelijker op te lossen![]()
![]()
maargoed ik ben echt een benenruiter
heb ik ook liever!
1000x liever. Roos_s schreef:een groot probleem van mensen is dat ze zichzelf al volmaakt zien (ik zeg, ookal heb je veel paarden ingereden, wie zegt dat je het goed gedaan hebt???), waardoor ze eigen fouten niet meer erkennen misschien....
tja als jullie denken leuk te zijn doe ik mee hoor
niet op wat ik in de toekomst nog ga leren
Roos_s schreef:een groot probleem van mensen is dat ze zichzelf al volmaakt zien (ik zeg, ookal heb je veel paarden ingereden, wie zegt dat je het goed gedaan hebt???), waardoor ze eigen fouten niet meer erkennen misschien....
Roos_s schreef:een groot probleem van mensen is dat ze zichzelf al volmaakt zien (ik zeg, ookal heb je veel paarden ingereden, wie zegt dat je het goed gedaan hebt???), waardoor ze eigen fouten niet meer erkennen misschien....
ik vind haar manier gewoon prut