joenohoe schreef:Paddenpad schreef:En lezen kun je ook al niet!Heb het hier niet over mijzelf en neem echt wel een neut op zijn tijd,heb dan ook geen medicijnen,ben gezond en niet dik,maar hoe jij en die Joenohoe, Inesje en Mirgino lopen af te zeiken dat ze te dik zijn om op een paard te gaan zitten wat helemaal niet is vraag ik me af of jullie wel met zo'n mentale afwijking op een paard mogen zitten?!
En Colway jij werkt in de hulpverlening,nou dan moet je toch weten dat alcohol en medicijnen niet samengaan,...of ben je de schoonmaakster?!
Paddenpad, daar loop ik niet over te zeiken want ik ben inmiddels afgevallen naar 66 kilo. En voor mijn mentale afwijking is het juist goed om paard te rijden, hihi, wordt ik rustig van, is confronterend en leer ik levenslesjes van.
Verder, alcohol en medicijnen gaan SOMS niet samen, het is maar net waar je medicijnen voor hebt en wat voor soort.
En nu ga ik lekker 5 kilometer met mijn paard en shetje wandelen zodat niet alleen hun conditie op pijl blijft maar mijn gewicht en conditie ook. Tot ooit.
je snapt haar zin blijkbaar niet

.

)
fijn dat jij nu een gelukkig gevoel over gehouden hebt aan dit topic