Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardentango schreef:Goed, zie het even als een kleine storing is de GPS een versperring.
Mijn zelfkennis gebiedt me om te zeggen dat ook ik soms een uitgesproken mening neerzet, maar ik probeer me niet te verlagen tot het aanvallen van iemand persoonlijk. Dat voegt niets toe en kwetst alleen maar.
Inhoudelijk gaat het over een trainingsmethode van paarden, dat er mensen bij horen is absoluut waar. Laten we ons beperken tot elkaar in de haren vliegen over het goed en fout in die methode en niet over de kleur haar.
Zeg ik het weer... huur peerdje, huuuuuu
janderegelaa schreef:Zoals je als zei kneusje dit topic loopt al vanaf juni, wat hebben we aan deze oude info?
Mireille1970 schreef:Dat wel. Maar we zijn hier om onze eigen woorden te laten horen, en er worden hier mensen geciteerd waarvan ik weet dat ze jarenlang de dieren zonder water lieten sporten (dan waren ze makker) en waarvan ik weet dat sommige sportpaarden al bang waren van de stem en achterin het hok vlogen als de betreffende persoon de stem liet horen bij het uit de auto stappen. En die ga je nu citeren om aan te tonen dat een ander iets doet dat niet lief is en dat hij dat nooit zou doen...
Beter off-topic waarheden dan ontopic onzin.
Don_Marcello schreef:Beter dan die nietzeggende oneliners die nergens over gaan en ook nog eens off topic zijn. Mijn voorbeelden en houvast zijn Bent Branderup (ik volg komend weekend weer een clinic bij hem) en la guerinierre, gewoon omdat het mij het beste past en ik denk dat dit ook het beste voor je paard is, maar ik zal LDR aanhangers niet afkraken en ben benieuwd naar hun uitleg. Bedankt Kneusje om zoveel meningen nog eens ter tafel te brengen, ik ga het eens rustig bekijken.
kneusje schreef:Mireille1970 schreef:Dat wel. Maar we zijn hier om onze eigen woorden te laten horen, en er worden hier mensen geciteerd waarvan ik weet dat ze jarenlang de dieren zonder water lieten sporten (dan waren ze makker) en waarvan ik weet dat sommige sportpaarden al bang waren van de stem en achterin het hok vlogen als de betreffende persoon de stem liet horen bij het uit de auto stappen. En die ga je nu citeren om aan te tonen dat een ander iets doet dat niet lief is en dat hij dat nooit zou doen...
Beter off-topic waarheden dan ontopic onzin.
Waar komen die frustraties van jou toch vandaan @Mireille
Dat je iedere keer zo in de boom klimt
janderegelaa schreef:Moest eigenlijk best lachen om die foto in je profiel, de beste man heeft vast een Zorro complex.
Tyrza schreef:Echt een inhoudelijke dialoog met/door Kneusje heb ik nu nog niet kunnen lezen...
Kneusje, als we behoefte hebben aan dat soort info, weten we ALLANG waar we dat kunnen vinden. Dit is dus mosterd na de maaltijd.
Mireille1970 schreef:Kneusje, wat vraagjes, misschien leuk om elkaar te leren kennen:
Wat rij je, waar rij je, wat voor paard heb je, afstamming?
Bij wie les je, wat is jouw ervaring met LDR?
Vanwaar je mening en interesse in dit topic?
Wat deed je besluiten je vandaag aan te melden en gezellig bokt te komen verrijken?