Citaat:een magere spillenpoot die tietloos is en een wasbord heeft
En dat vindt niemand hier respectloos???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Colway schreef:inesje15 schreef:Ik heb ook niet de indruk dat ik mijn eigen paard in de weg zit. Heb ook al zo'n beeld van Joenohoe, alvast een gefrustreerd wijf, die haar idee wil opdringen.
Ochja, als jij denkt dat je niet fijn kunt zijn met wat vet, naja... Dan is dat maar zo zeker, ik weet wel beter.
Weet niet hoe jij er vroeger uitzag, maar mijn vet stuitert heus niet in het rond... Voor de zware voorgevel bestaat er iets als sportbh ^^
ben het juist helemaal eens met joenohoe....Maakt dat mij ook gefrustreerd?
Je wilt toch niet beweren dat als je te dik bent je vet niet in de weg zit met paardrijden?
gelukkig nog iemand met gezond verstand.joenohoe schreef:mirgino schreef:joenohoe
jij word het zat?
zet dan niet van die rare dingen neer waar geen hout van klopt![]()
dan reageren we ook niet meer op jou.
Jij vindt dit dus raar (zegt meer over jou dan over mij denk ik...): mijn mening is dat TE dikke mensen niet zouden mogen paardrijden. Waarom ? Omdat JIJ de verantwoordelijkheid hebt voor het welzijn van je paard. JIJ moet ervoor zorgen dat je paard gezond blijft in alle opzichten. Een paard kan niet kiezen wie hij op zijn rug krijgt... Een paard is niet gemaakt om te dragen, dus als je toch wilt rijden dan moet JIJ ervoor zorgen dat je een gezond gewicht hebt om je paard niet overmatig te belasten en hem kapot te maken. JIJ bent de denkende mens, JIJ beslist over je paard, JIJ moet voor hem zorgen en voor zijn gezondheid en dus ga je NIET op hem zitten als je te dik bent.
Elke keer dezelfde argumenten van de echte dikkerds om toch te mogen paardrijden, het is verspilde energie om steeds te blijven roepen dat het welzijn van hun paard voor zou moeten gaan voor hun eigen lol, want ze luisteren niet (de goeien als bijvoorbeeld Grote Vogel bedoel ik daarmee niet !!!).
dit topic loopt ineens zo hard dat ik het niet kan bijhouden
.
.Buitenzinnig schreef:Citaat:een magere spillenpoot die tietloos is en een wasbord heeft
Citaat:Aan je reactie te zien heb je weinig ontwikkelde hersenen,die mensen mogen geen alcohol nuttigen ivm medicijnen!
Over weinig ontwikkeling gesproken....
Citaat:En dat vindt niemand hier respectloos???

Citaat:Als jij het leuk vind om toch steeds je mening door te drammen en mensen proberen een slecht gevoel te geven, dan doe je dat maar hoor. Ik zie dat dat blijkbaar een van je mindere karaktertrekjes is.

Citaat:dit topic loopt ineens zo hard dat ik het niet kan bijhouden
![]()
wat is dat TE dik?
op die vraag krijg ik al blz geen antwoord!
ik ben te zwaar, maar niet te zwaar voor mijn paard!
ik ben 10/15kg te zwaar
wat is volgens jouw dan TE zwaar?
over hoeveel kg hebben we het dan?
ik kan je zeggen dat ik geen vet heb wat rondblubbert, ik kan mij totaal niet vinden in de beschrijving die gegeven word maar ik ben wel te zwaar voor mijn lengte.
en nog even over mijn gedachte bij joenohoe`s post, jullie kunnen er zelf ook wat van hoor om een omschrijving neer te zetten van vet dat blubbert
inesje15 schreef:Als jij het leuk vind om toch steeds je mening door te drammen en mensen proberen een slecht gevoel te geven, dan doe je dat maar hoor. Ik zie dat dat blijkbaar een van je mindere karaktertrekjes is.
Ik heb overgewicht voor het mensDOM, maar volgens mij niet voor mijn paard. Ik niet omdat jouw vet blubbert dat het mijne blubbert, be jealous.
Ik rij trouwens soms zonder zadel, en ja, daar heb je lekker contact mee (reed ook al met boomloos), maar echt, get a life, ik heb ook gevoel in mn billen hé, is niet dat ik 3x harder zou moeten duwen vooraleer ik het zelf voel.
En trouwens, als je het al zo hard gehad hebt, waarom blijf je dan in godsnaam reageren.
inesje15 schreef:Ik vond MaritAriel's bericht wel leuker om te eindigen.
. joenohoe schreef:Om het af te leren en tot slot nog even dit citaat voor een voor jullie onbekende die de betiteling "wasbord zonder tieten" niet echt aardig vond: "iedereen zegt het beste te willen voor zijn paard, maar is in feite bezig met het eigen ego te strelen. We willen winnen en dat ten koste van het paard".
En deze vlag dekt veel van de reacties in dit topic jammer genoeg...
inesje15 schreef:again and again. Anders wil ik voor jou ook nog enkele keren copy-pasten hoor...
Ik vind sommige ideeen ook echt belachelijkJe zit je trouwens ook steeds te verdedigen, vraag mij af wat jij te 'verliezen' hebt? Wereldverbeteraar?
Colway schreef:Citaat:Aan je reactie te zien heb je weinig ontwikkelde hersenen,die mensen mogen geen alcohol nuttigen ivm medicijnen!
hahah, en dan persoonlijk proberen te wordenOver weinig ontwikkeling gesproken....
Ik adviseer je toch om eens een borrel te nemen, dan is het leven wat minder zwaar
Citaat:En dat vindt niemand hier respectloos???
Colway schreef:Citaat:En iedereen heeft een ander idee over welzijn.
Dit is met recht het ergste excuus dat ik tot nog toe gezien heeft. Iedereen meteen miniem beetje gezond verstand weet zelf dat hij of zij al dan niet te dik is om op een paard te stappen. Punt.
joenohoe schreef:inesje15 schreef:Nee hoor, ik behoor bij het laatste regeltje van haar post, dus hoef ik mij echt niet aangesproken te voelen
Vinden andere mensen dat ook ? En dan bedoel ik ook als ze achter je rug over je praten...
mirgino schreef:Buitenzinnig schreef:
een magere spillenpoot die tietloos is en een wasbord heeft
Citaat:waarom is dit nu weer respectloos?
dit gaat niet over iemand, maar is een omschrijving van een gedachte die ik kreeg bij een stukje tekst
ik maak geen omschrijving van een persoon hier in dit topic
dit is meer een tante sidonia gedachte![]()
Paddenpad schreef:En lezen kun je ook al niet!Heb het hier niet over mijzelf en neem echt wel een neut op zijn tijd,heb dan ook geen medicijnen,ben gezond en niet dik,maar hoe jij en die Joenohoe, Inesje en Mirgino lopen af te zeiken dat ze te dik zijn om op een paard te gaan zitten wat helemaal niet is vraag ik me af of jullie wel met zo'n mentale afwijking op een paard mogen zitten?!
En Colway jij werkt in de hulpverlening,nou dan moet je toch weten dat alcohol en medicijnen niet samengaan,...of ben je de schoonmaakster?!
. joenohoe schreef:inesje15 schreef:again and again. Anders wil ik voor jou ook nog enkele keren copy-pasten hoor...
Ik vind sommige ideeen ook echt belachelijkJe zit je trouwens ook steeds te verdedigen, vraag mij af wat jij te 'verliezen' hebt? Wereldverbeteraar?
Ja, wereldverbeteraar. En getuige. Van mijn eigen rijden en van een paard dat 11 jaar is geworden bij iemand die ik ken, die daarvan 6 jaar met blessures heeft gelopen waaraan alles gedaan is en heel veel geld uitgegeven is, maar waarbij niet de moeite genomen is om af te vallen, integendeel, op wedstrijd werden rustig 2 broodjes hamburger achter elkaar verorberd. En dan durf jij nog te beweren dat mensen met echt overgewicht paard mogen rijden ? ECHT NIET !!!