Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kneusje schreef:De toppic loopt al van Juni!!!
Naar mijn gevoel is er niets zinnigs meer toe te voegen aan dit onderwerp.
In het begin was het een prima item, maar nu wijzen de neuzen allemaal naar een kant behalve die QQQQQ.
Het beste is om een naaikransje te beginnen van alle mensen zwarten bruine blanke hetero en geen hetero en en dan leuk bij Ulhrika langs te gaan .
Ik vraag mij af of iemand wel eens de moeite heeft genomen om eens een clinic te volgen.
Ik denk zo dat dat daadwerkelijk kan helpen om een goed oordeel hier te kunnen verkondigen.
Paardentango schreef:Wat een toegevoegde waarde is de nieuwste aanwinst.
Ik kan er nooit zoveel mee als mensen die ik niet ken en die mij niet kennen de moeite nemen om anderer of mijzelf te koeieneren. Ga me dan afvragen waarom iemand zoiets doet, ergens komt een stukje boosheid vandaan denk ik dan.
Hetero is iets wat voor sommigen totaal niet interessant is, het is net als bij paarden, een goed paard heeft geen kleur.
Paardentango schreef:Als iedereen al vooringenomen is dan kun je beter thuis op de bank blijven zitten en genieten van de eigen weelde en roem.
Begin een beetje moe te worden van de zelfingenomenheid die een aantal mensen hier tentoon spreiden.
Het wekt, niet alleen bij mij, wel eens een schoomeester achtige houding op waarop dan wordt gereageerd.
Het val;t me altijd op dat de echte groten zich kenmerken door hun bescheidenheid en openheid voor anderen, wie dat ook mag zijn. Niemand van hen vraagt voor de ander wat zegt... uw CV aub dan kijk ik of u wel iets MAG zeggen.
Gewoon, een opvallend verschil.
Mireille1970 schreef:Jij hebt het echter over "iedereen" en hebt je nog nooit laten horen..............
kneusje schreef:Mireille1970 schreef:Jij hebt het echter over "iedereen" en hebt je nog nooit laten horen..............
Daarom juist jij doet niet anders
heb het eens over je zelf???
kneusje schreef:Mireille1970 schreef:Jij hebt het echter over "iedereen" en hebt je nog nooit laten horen..............
Daarom juist jij doet niet anders
heb het eens over je zelf???
kneusje schreef:Paardentango schreef:Als iedereen al vooringenomen is dan kun je beter thuis op de bank blijven zitten en genieten van de eigen weelde en roem.
Begin een beetje moe te worden van de zelfingenomenheid die een aantal mensen hier tentoon spreiden.
Het wekt, niet alleen bij mij, wel eens een schoomeester achtige houding op waarop dan wordt gereageerd.
Het val;t me altijd op dat de echte groten zich kenmerken door hun bescheidenheid en openheid voor anderen, wie dat ook mag zijn. Niemand van hen vraagt voor de ander wat zegt... uw CV aub dan kijk ik of u wel iets MAG zeggen.
Gewoon, een opvallend verschil.
Dat bedoel ik nou!!!!!
kneusje schreef:Betaald ??? ik ben geen Homo
Mireille1970 schreef:kneusje schreef:Betaald ??? ik ben geen Homo
Ontkenningsfase??
kneusje schreef:De toppic loopt al van Juni!!!
Ik denk zo dat dat daadwerkelijk kan helpen om een goed oordeel hier te kunnen verkondigen.
Mireille1970 schreef:Paardentango vroeg je eerst nog wat, en dat laatste klopt wel degelijk: ik ben die fase uit en herken dus ook de signalen![]()
Tjonge waar gaat dit over.
Vertel eens kneusje, wat voor paard heb je, wat brengt je hier, vanwaar het verbitterde reageren, paarden-ervaring etc etc...
Oh ja en "je zelf" is aan elkaar (dus "jezelf")
kneusje schreef:Mireille1970 schreef:Paardentango vroeg je eerst nog wat, en dat laatste klopt wel degelijk: ik ben die fase uit en herken dus ook de signalen![]()
Tjonge waar gaat dit over.
Vertel eens kneusje, wat voor paard heb je, wat brengt je hier, vanwaar het verbitterde reageren, paarden-ervaring etc etc...
Oh ja en "je zelf" is aan elkaar (dus "jezelf")
Sorry hoor Einstien
Voor het grote publiek is Einstein natuurlijk bekend voor zijn relativiteit; eerst de speciale relativiteit met zijn formule E=mc2 , daarna de algemene relativiteit met het uitdijen van het heelal en de zwarte gaten. Hiervoor heb je als toepassing de GPS.