Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:Kafue heeft LDR dus ook niet ervarennee hoor, heeft alleen te maken met ervaringen die mensen ZELF hebben........ ipv mensen die zich laten opnaaien door een site![]()
Citaat:Kafue heeft LDR dus ook niet ervaren
Tyrza schreef:We hebben het over de beelden van de DVD van UlrikeCitaat:Kafue heeft LDR dus ook niet ervaren
Oh ja.... we hebben het natuurlijk over LDR en..... LDR....
KiWiKo schreef:O, maar DIE beginselen heb ik ook ervaren hoorkafue heeft de beginselen van het LDR ervaren........ en kan daar dus over meepraten....... zowel positief als negatief
QQQQ schreef:Tyrza schreef:We hebben het over de beelden van de DVD van UlrikeOh ja.... we hebben het natuurlijk over LDR en..... LDR....
Tyrza schreef:En over LDR an sich... onlosmakelijk verbonden met dit topic lijkt me....
Tyrza schreef:Wat is "iets"?
QQQQ schreef:Kafue schreef:Die grens is misschien wat lastig aan te geven, maar als je persé een houvast nodig heb: Als de neus achter het oog komt, is het LDR. Kan je daar wat mee? Dan zit je in mijn ogen nadrukkelijk en bewust daar te werken.En QQQQ wat noem jij dan LDR? Want als ik enkel wat ronder instel volgens jou en dat is ook inderdaad vaak zo. Waar en op welk moment gaat dit dan over in LDR en waarneer druk jij de stempel Hyperflexion erop?
Tyrza schreef:DAN ben ik met mijn ene paard een LDR beoefenaar
horseyfries schreef:En met je andere weer niet?
Wel vreemd dat de tegenstander van LDR nu degene is die even aan gaat geven wat wel en wat niet LDR is?? Begrijp je jezelf nog Q?
Professor schreef:Waarom LDR verdedigen, als je ervan overtuigd bent????
Aimee schreef:Professor schreef:Waarom LDR verdedigen, als je ervan overtuigd bent????
Tegenvraag: waarom LDR afbranden als je zelf al overtuigd ben van de 'slechtheid'?
Aimee schreef:Professor schreef:Waarom LDR verdedigen, als je ervan overtuigd bent????
Tegenvraag: waarom LDR afbranden als je zelf al overtuigd ben van de 'slechtheid'?