Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alabaster schreef:@ Bets Volgens mij vertelt ze dat in haar eerste bericht
Bets schreef:Naomi Star mag ik even wat vragen. Heb je in verleden al wat aan rechtrichten gedaan nadat je problemen kreeg met je paard? Of wat heb je in die 5 jr gedaan?
Naomi_Star schreef:Bets schreef:Naomi Star mag ik even wat vragen. Heb je in verleden al wat aan rechtrichten gedaan nadat je problemen kreeg met je paard? Of wat heb je in die 5 jr gedaan?
Daar heb ik zeker wel wat aan gedaan.. Denk je soms dat ik 5 jaar lang met een paard bezig ben geweest en niet weet wat de basis is?
Lianne007 schreef:tja als er geen bit en zadel nodig zou zijn was het helemaal prachtigmaar helaas...antoine de bodt is ook geen wondermens maar hij maakt voor mijn mening het rijden voor paarden een stuk comfortabeler.
Udo2001 schreef:Is het uberhaupt "natuurlijk" om op een paard te rijden?? nogmaals prima als mensen op deze manier willen rijden, maar het moet allemaal zo natuurlijk mogelijk dan zeg ik op mijn beurt wat doe je dan op het paard met een bit en zadel??? Rijden doe je voor jezelf en niet voor het paard, hij kiest daar niet voor.
Lovely schreef:Maar Bets, toen je Z2 reed wist je toch wel over de verschillen in buiging links en rechts en wist je toch ook hoe je paard met de oefening op beide zijden omging?
Renske_ schreef:Holle en bolle kant wordt zelfs in de Orun basiscursus behandeld... in het Z moet je dat toch zeker wel weten lijkt me?
Lovely schreef:Bets, eind goed, al goed, zeggen we dan.
Renske, het heeft voor jullie ook goed uitgepakt, dat geloof ik ook hoor. Voor jullie ook eind goed, al goed.
Alleen, in het algemeen gesproken denk ik niet dat De Bodt iets baanbrekends vertelt.
Naomi_Star schreef:Bets schreef:Naomi Star mag ik even wat vragen. Heb je in verleden al wat aan rechtrichten gedaan nadat je problemen kreeg met je paard? Of wat heb je in die 5 jr gedaan?
Daar heb ik zeker wel wat aan gedaan.. Denk je soms dat ik 5 jaar lang met een paard bezig ben geweest en niet weet wat de basis is?