Paintlinger schreef:ijslanders en shetlanders zijn hetzelfde, alleen ijslanders hebben een langere vacht
(op ijsland is het namelijk kouder..hahahah)
Nou daar is zelfs nog over nagedacht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paintlinger schreef:ijslanders en shetlanders zijn hetzelfde, alleen ijslanders hebben een langere vacht
(op ijsland is het namelijk kouder..hahahah)
Amable schreef:Ik dacht vroeger altijd dat ze met "tenen naar binnen" bedoelde dat ik m'n tenen moest opkrullen. Ik snapte echt niet hoe ze zagen dat ik ze niet opgekruld hield, maar iedere keer als ze het riepen krulde ik ze braaf op. Achteraf beweegt je voet bij het opkrullen idd een beetje naar binnen, dus was er verschil te zien. Maar het is vast niet vreemd dat ik het niet voor elkaar kreeg om mijn tenen de hele les opgekruld te houden![]()
3Hearts schreef:Als paarden hun oren strak in hun nek hebben en hun neus dreigend naar je uitsteken willen ze vast een kus op hun neus..![]()
Au !![]()
Zwitsal schreef:Thorrie schreef:Een jongetje bij ons op de manege... wiens papa in de bouw werkt:"ze zeggen altijd maar dat het paard in stelling moet lopen maar ik zie helemaal geen stellingen..." Jaren later kwam dit er per ongeluk uit, het kind was ondertussen al gestopt met rijden...
hahahaha
dies geniaal
ik had daarentegen nog nooit van stelling gehoord de eerste 4 jaar van mn paardrijcarriere.. ( moet je nagaan wat t niveau/kwaliteit van die lessen van de eerste 4 jaar was ...)