Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ilzjuh schreef:Nou dan heb ik óf een vreemde manier van roken, óf hele vreemde sigaretten, want in de wind is nog nóóit mijn hele topje van m'n sigaret eraf gevallen.

Somebitch schreef:@ Ninx: Je bedoelt dat het hele dopje zegmaar mee valt?
Dus dat je sigaret zelf bijna niet meer aan is omdat dat 'dopje' eraf is gevallen en die wel aan is?
Ilzjuh schreef:Heerlijk, dankje.
Maar toch even serieus, ik heb dat bij mij nog nooit zien gebeuren, en ik rook toch al een aardig tijdje.
)
]
maar verzin toch niet van die fantasie verhaaltjes
ik lach me rot!
mirgino schreef:vanmorgen nog een heerlijke buiten rit gemaakt,samen met mijn stalhoudster op haar nieuwe paard [ is gisteren opgehaalt]
en we hebben onderweg een lekkere peuk aangestoken en heerlijk opgerookt![]()
zelfs het nieuwe paard gaf er niet om![]()
wat een gezeik allemaal over het verbranden![]()
sorry hoor maar de niet rokers hebben geen flauw benul over hoe een sigaret werkt![]()
en fijn dat jullie niet roken ,houden zo!maar verzin toch niet van die fantasie verhaaltjes
ik lach me rot!
en als het hard waait dan zijn de rokers heus niet zo achterlijk om er 1 op te steken,en ook niet als je in een gevaarlijke situatie komt.
het is gewoon zielig hoe hier gereageerd word
) maar mijn dierenliefde was zo groot dat ik heel goed in staat was dat niet te combineren: paardrijden en roken
Het is ook echt géén gezicht.
__Laura schreef:Waarom denken mensen toch altijd dat rokers roken om stoer te zijn
__Laura schreef:Nou ik weet niet hoe jouw leven er over t algemeen uit heeft gezien, maar ik was toch heel wat keren blij met mn sigaretten
__Laura schreef:Nou ik weet niet hoe jouw leven er over t algemeen uit heeft gezien, maar ik was toch heel wat keren blij met mn sigaretten
slimmerik schreef:__Laura schreef:Nou ik weet niet hoe jouw leven er over t algemeen uit heeft gezien, maar ik was toch heel wat keren blij met mn sigaretten
Nou je paard nog. Daar schijn je dan weer niet zo blij mee te zijn imo.
Iedere roker begint uit stoerheid en beweerd later de sigaretten "nodig" te hebben. Nooit afgevraagd waarom niet-rokers geen sigaretten "nodig" hebben?
Lara_Silver schreef:__Laura schreef:Nou ik weet niet hoe jouw leven er over t algemeen uit heeft gezien, maar ik was toch heel wat keren blij met mn sigaretten
Goh, dan ben ik toch blij dat ik mijn leven gewoon aan kan zonder die vieze peuken!
begint er maar nooit aan ,dan hou je veel centjes in je zak
__Laura schreef:Ik heb volgens mij dezelfde rare sigaretten als jij, want ik heb het ook nog nooit mee gemaakt!