Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kijk eens welke spieren je gebruikt!
We waren op visite bij mijn oma en er was nog een kennis. Toen kwam het onderwerp Anky ivm de OS natuurlijk. Kreeg ik even te horen 'dat het oneerlijk is want Salinero doet al het werk en zij zit alleen maar en ze mag wel de prijs in ontvangst nemen'. Ok, normaal reageer ik er nooit zo heftig op maar nu had ik er gewoon de behoefte aan om even de waarheid te vertellen. Alsof Salinero die hele kur loopt als Anky er niet op zit, yeah right: In your dreams

SeBart schreef:Ik zou me er niet druk om maken. Tegen mij zeiden ze het ook en de meesten hadden dan ook het lef om te komen rijden. Dan piepten ze daarna wel anders.
En als het geen sport is, vraag ik me af hoe het komt dat ik sinds ik een eigen paard heb en iedere dag rijd, in een half jaar tijd 20kilo ben afgevallen....
Lekker laten kletsen
levine schreef:SeBart schreef:Ik zou me er niet druk om maken. Tegen mij zeiden ze het ook en de meesten hadden dan ook het lef om te komen rijden. Dan piepten ze daarna wel anders.
En als het geen sport is, vraag ik me af hoe het komt dat ik sinds ik een eigen paard heb en iedere dag rijd, in een half jaar tijd 20kilo ben afgevallen....
Lekker laten kletsen
Heel erg knap!!!!
. Toen vlogen de kilo's er dus behoorlijk snel vanaf.
[/quote]
. Toen vlogen de kilo's er dus behoorlijk snel vanaf.
[/quote]
Lynnlovesyou schreef:de grootste fout is dat mensen denken dat paardrijden ; draf stap en galop is. En als ervaren ruiter moet je op stoute paarden rijden.

ecyoj schreef:ja me schoonmoeder zegt t ook altijd.
joh moet je niet is gaan sporten (ben wat steviger geworden met t samen wonenen haha) je krijgt een buik
ik zeg ik rijd paard aantal keren per week.
zegt ze nou dat is toch geen sport.
ze zou t nog geen 10 min volhouden haha