CaroleKlomp schreef:@jasmijn78
Welke uitspraak bedoel je precies?
Sjonge, ben je nou zo
of lijkt dat nou maar zo?
Ik heb de uitspraak voor je gequote, dus ik doe het nog maar een keer:
CaroleKlomp schreef:CaroleKlomp schreef:
Ik heb veel verschillende rassen getraind en lesgegeven en ook op verschillende niveau's (dus in het Z en ook een GP) en diciplines.
CaroleKlomp schreef:Ik heb geen GP gereden omdat ik geen wedstrijden rijd.
Dus je hebt toch geen GP gereden?
Je begint jezelf echt steeds ongeloofwaardiger te maken.
CaroleKlomp schreef:Dus jij doet dat, jij stelt hem of haar dieper in. Daar zit dus het verschil. Ik geloof niet dat je op die manier de balans krijgt die we allemaal zo graag willen hebben.
Goed lezen: ik stel hem dieper, hoger, langer of lager in. Ik varieer dus steeds. Altijd controleer ik of mijn paard mijn hand wil volgen. Maar jij doet dat dus kennelijk niet? Dus jij gaat op een paard zitten, en laat dan het paard altijd in dezelfde hoofd-halshouding lopen? Dus jij vindt halsstrekken bijvoorbeeld dan ook onnodig?
Mijn paard zal het niet waarderen als ik er op ga zitten, en hem een uur lang in dezelfde houding laat lopen.... Noch geloof ik dat zijn balans daardoor zal verbeteren...
CaroleKlomp schreef:Nogmaals als je het wilt zien ben je van harte welkom. Het liefst met je eigen paard dan kan je het verschil direct voelen
Gezien jouw eigen reacties en de verhalen en reacties van anderen denk ik niet dat het weinig zin heeft. Ik denk vooralsnog niet dat ik wat van jou kan leren, dus ik bespraar mijzelf liever een flinke rit met paard en al... Ik heb ook de verslagen gelezen van 'clinics' die jij hebt gegeven, en de reacties waren niet al te positief. En dat waren reacties van bokkers die ik een stuk geloofwaardiger vindt dan jij. Sorry, met alle respect. Maar als je een keer in de buurt van de kop van Noord-Holland bent, mag je altijd een keer bij mij komen kijken hoor. Zal ik je laten zien hoe ik in hoofdhalshouding varieer.
CaroleKlomp schreef:Ik vind het niet zo interessant wat iemand vind van mijn niveau. Ik, en ik heb het al vaker gezegd, hecht meer waarde aan het bewijs dat de paarden mij geven.
Helaas is dat 'bewijs' dan alleen voor jou zichtbaar en niet voor ons. En dat is dan heel lastig als jij jezelf in een discussie geloofwaardig wil maken. Want thuis zijn we natuurlijk allemaal Anky, of in jou geval: GP
CaroleKlomp schreef:Ik kom niet met bewijs omdat ik geen behoefte voel om me tov iemand te bewijzen. En ik wil ook niemand de mond snoeren. Zoalng ik voor mezelf weet dat dat wat ik zeg, beweer en kan ook in werkelijkheid zo is, is er niets mis met mijn geloofwaardigheid.
Behalve dan dat jij alleen jezelf geloofd en anderen jou niet geloven.... Prima als jij jouw mening verder niet kan onderbouwen behalve met dat 'jouw paarden het bewijs zijn'. Maar wij zien en kennen je paarden niet dus voor ons zegt het verder niks. Dus als je niet met betere argumenten komt, of iets anders heeft het voor jou weinig zin meer om deel te nemen aan deze discussie. Jij bent anti LDR. Dat is nu wel duidelijk. Het heeft geen zin meer om dat nog 100x te herhalen.
CaroleKlomp schreef:Ik wil graag leren van alle meningen en ervaringen (positief of negatief) en vandaar uit overtuigd raken.
Die indruk wek je niet echt...
CaroleKlomp schreef:Dit jury-lid doet dit op deze manier omdat hij geinteresseerd is mijn manier van rijden.
Dus eigenlijk les jij bij hem zodat hij wat van jou kan leren???
Dat is apart!!!
CaroleKlomp schreef:Als je mij niet geloven wilt op mijn woord, geloof je mij gewoon niet.
Jij gelooft ons toch ook niet op ons woord? Als ik zeg dat ik in hoofd-halshouding kan varieren geloof jij dat ook niet.
KiWiKo schreef:ja ik wil inderdaad een stukje bewijs en inderdaad geloof ik geen bal van je verhaal
Me too