Muzefee schreef:Faux schreef:Wie zegt dat ik er geen weet van heb ? Ben genoeg in de buurt van Anky geweest om dingen te zien waar ik niet blij van werd. Evenals Coby van Baalen. En begin er niet over dat ik geen oog heb voor dieren die zwáár mishandeld worden.. Want dat is iets waar jij weer geen weet van hebt.
Waar haal jij die onzin vandaan? "En begin er niet over dat ik geen oog heb voor dieren die zwáár mishandeld worden.. Want dat is iets waar jij weer geen weet van hebt." Ik zeg niet dat je er geen oog voor hebt, maar zeg dat je je eens ergens anders druk over moet maken dan dit. En te pretenderen dat ik daar geen weet van heb moet je helemaal niet doen, dan bega je je op verkeerd terrein bij mij. Jij hebt geen flauw benul waar ik weet van heb.
Ik ben wel benieuwd dan wat je met deze discussie bereiken wil, ofwel Vue, die hetzelfde standpunt als jou aanneemt en het IMO ook slecht onderbouwen kan. Als je wilt bereiken dat Anky niet alleen rijdt om aan de top te komen en als jij wilt dat Anky gaat grondwerken, moet je bij HÁÁR wezen en niet hier zo onnodig discussieren met een mening die je al klaar hebt en die je toch niet verandert.
Jij claimt er weet van te hebben in hoeverre ik me bezighou of drukmaak om zwaar mishandelde paarden ? Zozo, hou je me stiekem in de gaten dan ? Meis, als je goed leest bedoelde ik niet dat JIJ geen weet hebt van mishandelde paarden, maar dat je geen weet hebt van in hoeverre ik me bezighou of drukmaak om zwaar mishandelde dieren.
Over die argumenten.. daar ga ik maar niet op in. Wij worden hier beschuldigd van een mening klaarhebben en oordelen, maar doen jullie dat niet niet zo goed ? Iedereen heeft zijn mening en daar stap je niet makkelijk vanaf, maar om in een discussie nou stééds mensen persoonlijk aan te vallen, dáár word ik een beetje flauw van.