x sharona
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nou mogen we niet meer paardrijden met gaatjes in onze lip ook
MisMartine schreef:Pletje123 schreef:@TS: Maar waar hangen die regels dan?
Ik ben zelf ook bestuurslid van onze rijvereniging, maar van die regel over dat topje heb ik nog niet eerder gehoord..
Die regels hangen niet maar volgens mijn moeder (bestuurslid van onze vereniging) is het zowaar verboden te paard te gaan met topje. Normen en waarden.
PrinCessRomy schreef:de wereld word steeds gekkernou mogen we niet meer paardrijden met gaatjes in onze lip ook
zijn ook gaatjes ... bromfiets schreef:ben je bang dat het doorslaat?
Dat ik mijn paard ook laat piercen omdat ik twee piercings heb?
Een piercing door haar lip lijkt me dan ook wel iets, met een gekleurd belletje eraan in de kleur van mijn dekje. Dan koop ik voor mezelf ook weer dezelfde natuurlijk
Milly_ schreef:stieren hebben soms toch zo'n neusring? waarom niet bij je paard?

Bergje schreef:bromfiets schreef:ben je bang dat het doorslaat?
Dat ik mijn paard ook laat piercen omdat ik twee piercings heb?
Ooooh! Gaaf! Dan kan ik gaan shoppen met mijn paard, hebben we samen dezelfde oorbelletjesEen piercing door haar lip lijkt me dan ook wel iets, met een gekleurd belletje eraan in de kleur van mijn dekje. Dan koop ik voor mezelf ook weer dezelfde natuurlijk
![]()
Ik heb overigens nog nooit gehoord dat je niet met een topje aan te paard zou mogen. Lijkt me een beetje overdreven. Het zal inderdaad meer iets te maken hebben met wat iemand persoonlijk vindt dat kan of niet kan. Moet zeggen dat laatst een meisje op ons werk aankwam in een mini-topje (lees half naakt). Toen hebben we wel even zitten kijken, maar uiteindelijk erover gelachen. Zij liep immers half naakt, wij niet (komen geen klanten op kantoor trouwens).
StalHaast schreef:Milly_ schreef:stieren hebben soms toch zo'n neusring? waarom niet bij je paard?
IS de nieuwe mode, wist je dat nog niet, is hip joh!!![]()
.
". Dit ging trouwens over een navelpiercing. Ik weet zeker dat hij het meende ook!
of laat je het wel.. uit je hoofd als je nog een piercing.. wil..
Citaat:oke met korte topjes op je paard en een TE dikke buik nee hou me tegen dat ziet er voor de mede mens ook niet uit..
Ik zie er ook altijd graag netjes uit.
Onzin. MisMartine schreef:Ik ken een aantal mensen die piercings hebben. Opzich niets mis mee.
Maar,
in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!
Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.
Wat vinden jullie daarvan? Zou het verboden moeten worden om met piercings te paard te gaan?