Piercing en Paarden !?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_sharona_

Re: Piercing en Paarden !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 17:59

uh ik heb navelpiercing k weet dat t over piercings in t gezicht gaat maar ik vind t absoluut niet onhygienisch ? .... als het gewoon genezen is en niet ontstoken ofzo is er niks onhygienisch aan hoor Haha!
x sharona

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:03

de wereld word steeds gekker Nagelbijten / Gniffelen nou mogen we niet meer paardrijden met gaatjes in onze lip ook Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:06

alhoewel ik moet wel zeggen... de paarden kijken me soms wel enorm vreemd aan... *LOL*

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:06

Ik heb oorbellen, neuspiercing en navelpiercing, als ik eens gelanceerd word ofzo, doe ik het na t rijden schoonmaken (zand eraf en sterilon erop)
Er is bij mij nog nooit iets onstoke geweest Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:23

MisMartine schreef:
Pletje123 schreef:
@TS: Maar waar hangen die regels dan?

Ik ben zelf ook bestuurslid van onze rijvereniging, maar van die regel over dat topje heb ik nog niet eerder gehoord.. Nagelbijten / Gniffelen

Die regels hangen niet maar volgens mijn moeder (bestuurslid van onze vereniging) is het zowaar verboden te paard te gaan met topje. Normen en waarden.

ik krijg een sterk vermoeden, ben jij heel erg streng opgevoed, en omdat je dan zulke "dingen" niet mag mogen andere t ook niet?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 18:45

PrinCessRomy schreef:
de wereld word steeds gekker Nagelbijten / Gniffelen nou mogen we niet meer paardrijden met gaatjes in onze lip ook Nagelbijten / Gniffelen

Oorbellen ook Knipoog zijn ook gaatjes ...

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:05

bromfiets schreef:
ben je bang dat het doorslaat?
Dat ik mijn paard ook laat piercen omdat ik twee piercings heb?

Ooooh! Gaaf! Dan kan ik gaan shoppen met mijn paard, hebben we samen dezelfde oorbelletjes Clown Een piercing door haar lip lijkt me dan ook wel iets, met een gekleurd belletje eraan in de kleur van mijn dekje. Dan koop ik voor mezelf ook weer dezelfde natuurlijk Haha!

Ik heb overigens nog nooit gehoord dat je niet met een topje aan te paard zou mogen. Lijkt me een beetje overdreven. Het zal inderdaad meer iets te maken hebben met wat iemand persoonlijk vindt dat kan of niet kan. Moet zeggen dat laatst een meisje op ons werk aankwam in een mini-topje (lees half naakt). Toen hebben we wel even zitten kijken, maar uiteindelijk erover gelachen. Zij liep immers half naakt, wij niet (komen geen klanten op kantoor trouwens).

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:50

stieren hebben soms toch zo'n neusring? waarom niet bij je paard? Clown

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:55

Milly_ schreef:

IS de nieuwe mode, wist je dat nog niet, is hip joh!! Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:56

Hahahaha moest toch wel even lachen. *LOL*
Meid lees je beginpost is over, neem je jezelf serieus?

OMG. Huilen van het lachen

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 20:57

Bergje schreef:
bromfiets schreef:
ben je bang dat het doorslaat?
Dat ik mijn paard ook laat piercen omdat ik twee piercings heb?

Ooooh! Gaaf! Dan kan ik gaan shoppen met mijn paard, hebben we samen dezelfde oorbelletjes Clown Een piercing door haar lip lijkt me dan ook wel iets, met een gekleurd belletje eraan in de kleur van mijn dekje. Dan koop ik voor mezelf ook weer dezelfde natuurlijk Haha!

Ik heb overigens nog nooit gehoord dat je niet met een topje aan te paard zou mogen. Lijkt me een beetje overdreven. Het zal inderdaad meer iets te maken hebben met wat iemand persoonlijk vindt dat kan of niet kan. Moet zeggen dat laatst een meisje op ons werk aankwam in een mini-topje (lees half naakt). Toen hebben we wel even zitten kijken, maar uiteindelijk erover gelachen. Zij liep immers half naakt, wij niet (komen geen klanten op kantoor trouwens).

Ze hebben ook paardennagelak en glittertjes voor int haar. Knipoog

superpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:00

nou ik rij ook paard en heb ook piercings.. maar ik vind der niks vies aan hoor...
kan genoeg andere dingen op noemen die veel ranziger zijn dan piercings......
bijvoord het flikkerbos ben je lekker aan het paardrijden zitten der om je heen gewoon flikkers te kezen en ligt het ruiterpad vol comdooms....

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:10

StalHaast schreef:
Milly_ schreef:

IS de nieuwe mode, wist je dat nog niet, is hip joh!! Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen

Ja hoor, naast al die bijpassende setjes, moet je vanaf nu je paard piercen MITST jezelf gepierced bent natuurlijk, moet assortie zijn é Knipoog

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:12

Dan heb je een setje van dekje/pad, Bandages/peeskappen EN! piercing bij jezelf EN! Paard Haha! Clown

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 22:05

Waar kun je je paard laten piercen???????????

ROFL ROFL ROFL

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 23:00

In de lessen vroeger op de manege waar mijn paard stond mocht je niet rijden met topjes zonder mouwen of blote buik. Dit was ook een soort veiligheid met vallen. Waar ik op ponykamp was moest zelfs t-shirt in de broek, maar piercings???
De enige die je ermee pakt als het foutgaat ben jezelf. Ian voelt echt niet of ik nou mijn piercings in mijn oren wel of niet in heb dus wat een onzin
Na alweer 16 jaar paarden rijd ik fijn door met piercings

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 09:50

He bah piercings!

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:54

moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar geen passende combi Knipoog

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:05

Ik vind er niets onhygienisch aan hoor .
Zeker als je recreatief rijd vind ik dat iedereen zelf moet weten wat hij aantrekt en/of doorboort met stukjes metaal.

Op wedstrijd vind ik piercings in het gezicht niet echt netjes, maar ook dat is een kwestie van smaak. Mijn instructeur bij de ORUN destijds zei: "Prima dat je een piercing hebt, maar als ik hem zie trek ik hem er uit... Vork ". Dit ging trouwens over een navelpiercing. Ik weet zeker dat hij het meende ook! Vork

Op wedstrijden en in de les zorg ik dat ik enigszins "netjes" gekleed ga. Geen topjes of spaghetti hemdjes maar net zo goed geen slobberige T-shirts. Misschien dat dit mij ouderwets maakt, maar ik vind dat dit zo "hoort".

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:14

vin het best wel grapig dit topic.. gaat helemaal nergens over..

oke met korte topjes op je paard en een TE dikke buik nee hou me tegen dat ziet er voor de mede mens ook niet uit.. maar schei toch uit over piercings, iedereen mag doen en laten wat die wil.. en jah val je en er gebeurt wat met je piercing doe het je het de volgende x niet Knipoog of laat je het wel.. uit je hoofd als je nog een piercing.. wil..

en jah als het super heet is.. gewoon een truitje aan douce en klaar Knipoog

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 19:22

Citaat:
oke met korte topjes op je paard en een TE dikke buik nee hou me tegen dat ziet er voor de mede mens ook niet uit..

Daarvoor hoeft je niet eens bij de ruiters te kijken, die lopen er op straat ook zat! En dat ziet er inderdaad niet uit.

Hum.. laatst zag ik een foto van mezelf te paard met een iets te strak shirtje aan, zag ik een "vetrolletje". Heb dat shirtje dus niet meer aangehad Bloos Ik zie er ook altijd graag netjes uit.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:13

Clown Onzin.

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:18

Daar ben ik het helemaal niet mee eens.
Vind jij van wel dan?

Leonie_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:22

ik vind het nogal een rare stelling.. wat is er dan mis of onhiegiënisch aan een piercing bij het paardrijden? voor een cap lijken ze me ook niet in de weg zitten, dus ja snap niet wat er mis mee zou kunnen zijn ... ?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 18:33

MisMartine schreef:
Ik ken een aantal mensen die piercings hebben. Opzich niets mis mee.

Maar,

in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!

Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.

Wat vinden jullie daarvan? Zou het verboden moeten worden om met piercings te paard te gaan?

vrije tijd teveel? Clown

ik heb een piercing door mijn lip, een eskimo
en daar is niets onhygienisch aan
ding is schoon, lip is schoon...
dus wat er dna niet fris is aan een stuk ijzer door je lijf als het niet in je oor zit mag je mij dna wel eens uitleggen
(moet zeggen dat de meeste oorbellen minder schoon gehouden wordne dan mijn piercing )