Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheveyo schreef:Sedalin gebruik ik sowieso niet graag bij mijn paard, het risico van opgezwollen penis wil ik vermijden.
KiWiKo schreef:@ wildwings nee tuurlijk niet![]()
Ik neem het risico als ik naar buiten ga. Ik wil alleen niet een argeloze automobilist of zo opzadelen met een levenslang trauma.
Citaat:Ik weet nu door mijn buitenrit dat dit bij hem niet aan de orde is, hij hangt enorm aan het paard dat erbij is EN nog belangrijker aan de ruiter die erop zit, en DAT wilde ik even weten
KiWiKo schreef:volgens de tabel is het dan volop vloed![]()
maar dat deert niet
![]()
als je een paard tegenkomt die zich in een split second omdraait dan ben ik dat![]()
WildWings schreef:Ik snap eerlijk gezegd ook niet (ik snap niet zoveel) waarom het sederen nuttig zou zijn in deze situatie:
Ann schreef:KiWiKo schreef:volgens de tabel is het dan volop vloed![]()
maar dat deert niet
![]()
als je een paard tegenkomt die zich in een split second omdraait dan ben ik dat![]()
Hmm, misschien is het een goed idee om een zwemvest over de bodyprotector te doen?![]()
KiWiKo schreef:Maargoed ik wilde dat buiten even heel zeker weten, en dat weet ik nu.
Citaat:*edit* was aan het typen wildwings*
shantihdior schreef:IK vind dit echt niet kunnen..en ben blij dat jij niet mijn instructrice bent want wat ga jij mij advieseren als ik voor het eerst naar buiten wil met mijn paardje en mijn paardje is net zoals die van jouw????
KiWiKo schreef:ja wildwings, ik weet nu dat hij hoe dan ook altijd aan MIJ en het begeleidende paard hangt. Als het begeleidende paard er niet bij is dan vertrouwd hij op mij. En dat is net dat stukje dat ik moest weten.
Hij was wakker, wakker genoeg om gewoon te reageren en dat is geen probleem, dat reageren... maar ik wilde net even weten dat hij genoeg vertrouwen had in mij, en dat heeft hij...........
die 5% die ik hem toegendiend heb heeft er net voor gezorgd dat hij niet al te vrolijk werd en dat wij als team samen een hele brug hebben geslagen, hij heeft lekker door de bossen kunnen crossen, Ik heb hem dar ontspannen doorheen kunnen werken en nu zijn we weer volop in training voor ons debuut over twee weken
Sily schreef:shantihdior schreef:IK vind dit echt niet kunnen..en ben blij dat jij niet mijn instructrice bent want wat ga jij mij advieseren als ik voor het eerst naar buiten wil met mijn paardje en mijn paardje is net zoals die van jouw????
Neem twee rustige paarden mee en zet er voor safety een slof aan![]()
Is namelijk wel mijn instructrice en die van mij ploft ook en dit advies kreeg ik dus.
Je denkt toch niet dat ze tegen elke willekeurige leerling gaat zeggen gooi er een paar strepen sedalin in?
Dit was een persoonlijke beslissing, net als dat ik zelf beslissingen maak waarbij zij ws zal zeggen je bennie goed in je kop.
Sily schreef:shantidior, en ik heb dus wel die vraag aan haar (kim) gesteld en bovenstaand advies gekregen, Kim is dus mijn instructrice en toen ik aan haar vroeg hoe ik in ooit veilig naar buiten zou kunnen met mijn paard kreeg ik dus van haar als advies:
Neem twee bomproof paarden mee en hang er een slof om als noodrem.
Zat niet jou advies te geven hoor