Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je polsen zijn iets ingeknikt en mogen dus recht voor je met handen rechtop. Wat kijk je trouwens onwijs vrolijk! Ziet eruit alsof je vreselijk aan het genieten bent
En vind je houding trouwens opzich goed! Wat kleine dingetjes maar die heeft iedereen wel 
Ik vind je handgebruik er wel mooi zacht en vriendelijk uit zien. Ze mogen wat mij betreft wel wat meer naar je zadel toe en wat hoger. Verder mag jij zelf wat meer recht op zitten maar volgens mij ging je hier een berg op dus dan is het wel logisch dat je een beetje naar voren zit. Je onderbenen mogen volgens mij ook wat meer naar voren maar dan zou ik een foto van de zijkant moeten hebben. 
loveulla94 schreef:Naomi, bedankt voor je reactie, ja helaas een verkeerd foto moment.. maar blijven oefenen op mn voeten in galop blijf ik doen
ArGieVai; het lijkt een beetje of je je handen op het paard zijn hals laat leunen, je been ligt voor mijn gevoel 5cm tever naar achteren en de bovenlichaam Lijkt net 2cm te ver naar voren te gaan.
Totaal plaatje vind ik eigenlijk wel netjes! en ik wil niet zeuren, maar een cap is wel zo veilig
naomi_g1998 schreef:ArGieVai, als eerste mis ik een cap.Ik vind je handgebruik er wel mooi zacht en vriendelijk uit zien. Ze mogen wat mij betreft wel wat meer naar je zadel toe en wat hoger. Verder mag jij zelf wat meer recht op zitten maar volgens mij ging je hier een berg op dus dan is het wel logisch dat je een beetje naar voren zit. Je onderbenen mogen volgens mij ook wat meer naar voren maar dan zou ik een foto van de zijkant moeten hebben.

dan zal ik me nu richten op het boven het zadel blijven dankuwel! naomi_g1998 schreef:Ten eerste even iets over de bak want die vind ik wel erg klein om normaal oefeningen etc te kunnen doen? (en die hekken die in een driehoek staan vind ik zelfs een beetje gevaarlijk) In draf plof je best wel hard terug in het zadel en 'duw' je jezelf weer omhoog. In de galop mogen je onderbenen wat meer naar achter. Je handen vind ik ook wat streng, probeer die wat meer te ontspannen.

Verder mag je meer echt vooruit kijken in plaats van tussen de oortjes door. donnar schreef:@LiannePuthzy: Je valt met je bovenlichaam wat naar voren en je zit in stoelzit, probeer je benen wat naar achter te plaatsen en je bovenlichaam ook.
Ik zou ook graag jullie mening over mijn houding willen weten:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zelf: ik heb pianohandjes en ik heb mijn benen net wat te ver naar achteren, ook trek ik af en toe mijn hakken op.