Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yamcha schreef:Een passage dan
horseyfries schreef:Idd Nombrado, jij weet het allemaal zo goed, maar als iemand vraagt om een filmpje van jezelf, geef je niet thuis. Als iemand een opmerking maakt over geen wedstrijden, haak je daarop in en doe je voorkomen dat ze je niet kent alsof je juist wel wedstrijden rijdt, wat je dan ergens anders weer tegenspreekt.
De foto van de piaffe van Adelinde is gewoon sneu, dat is zo'n beetje de enige foto die in omloop is van zo'n moment. Als je écht op dat niveau reed wist je dat er genoeg van dat soort momenten waren in de training van ELKE GP ruiter, simpelweg omdat je met levende wezens te maken hebt. Dus ook in de training van die mensen die jij blijkbaar adoreert.
horseyfries schreef:Yamcha schreef:Een passage dan
Gewoon zoiets: http://www.youtube.com/watch?v=DwktlRg-Hso maar dan véél beter natuurlijk!
nombrado schreef:leuk, vanuit de voorbenen
echt niet vanuit de achterhand.
Sorry, dat is zeker niet een beweging die ik mijn paarden op die wijze zou leren.
over 1 voorbeen aan de grond gesproken. Dat gebeurd hier erg vaak
(kweet niet wie het is, maar als dit een voorbeeld is van hoe je het wilt, dan hebben wij een totaal andere visie)
horseyfries schreef:Ik geloof niet, ik weet zekerKijk maar eens op de site van Jacob Melissen of Arnd Bronkhorst. En ga dan niet zoals sommige niet nader te noemen mensen op zoek naar die ene slechte foto's, maar kijk eens hoeveel mooie er zijn. Rijkunstig heel veel op aan te merken? Er is maar één ding op aan te merken, en dat is dat ze soms iets achterover zit, omdat ze zich wat schrap lijkt te zetten op de enorme kracht die Parzival ontwikkelt. En dat vind ik persoonlijk niet zo vreemd, heb zelf ook een enthousiast paard die soms het roer wat over wil nemen. Maar verder is het rijkunstig volgens mij juist heel correct wat ze doet, alles volgens het boekje, tact, ritme, regelmaat, lengtebuiging, gedragenheid, verzameling, noem maar op.
nombrado schreef:ow, dus alle juryleden van de GP zijn zelf GP geweest of rijden het nog? Of olympisch?
Ik rijd zeker geen olympisch nivo maar weet wel hoe een goede piaffe eruit hoort te zien.
Misschien handig dit eens te proberen met het paard...houd je de handen in ieder geval wat losser
http://www.youtube.com/watch?v=DnnQt2mjPiQ
horseyfries schreef:Burl, wat sneu dat je nu toch slechte plaatjes gaat zoeken van een Olympische zilveren medaille winnares. Dat zegt veel over jou, een zilveren medaille veel over haar.
burl schreef:horseyfries schreef:Burl, wat sneu dat je nu toch slechte plaatjes gaat zoeken van een Olympische zilveren medaille winnares. Dat zegt veel over jou, een zilveren medaille veel over haar.
ik heb niet gezocht. Ze zijn zo voorhanden op Google.
En waarom denk jij (zoals zo vaak) meer gelijk te hebben dan een ander?
Ik weet wel hoe een goed gaande combinate er uit moet zin. Jammer dat jij dat blijkbaar niet ziet en je je opnieuw geroepen voelt om voor de nederlandse dressurruiters op te moeten komen.
horseyfries schreef:Burl, wat sneu dat je nu toch slechte plaatjes gaat zoeken van een Olympische zilveren medaille winnares. Dat zegt veel over jou, een zilveren medaille veel over haar.
nombrado schreef:burl schreef:
paard breekt zowat in 2en.
die kan écht beter gaan surfen
Nou, als die zilveren medaille winnares zo op mijn paarden in de mond zit te snokken, trek ik haar eigenhandig van mijn paarden.
horseyfries schreef:Daar hoor jij dus niet bij begrijp ik? Tsja, had het wel gedacht, beste stuurlui staan meestal aan wal.
mang schreef:Om maar even in jullie straatje te blijven plaats ik ook maar wat nutteloze momentopnames.........
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
nombrado schreef:kga trug naar vroeguh
[ Afbeelding ]
maar toen kreeg je van de instructeurs nog ongenadig tik op je handen met zweep als je in de mond zat te snokken , of je paard naar beneden drukte met je handen.
aanleuning hoort vanachteruit...
pittig paard of niet
als een paard sterk is in de handen, dan is er bij de basis iets goed fout gegaan.