Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FaberSmid schreef:Zou best kunnen kiwiko het onderdeel pleasure, ontspannen de gangen rijden.
Kan u geheel begrijpen dat u er moeite mee ondervond, juist door het geen u als niks doen beschrijft. Is het punt wat ik bedoel, met dat de confrontatie van de ruiter met zijn hulpen directer is.
Maar wat zouden ze bespreken, zouden ze duelleren?Kadankovitch schreef:Waar ik wel in geloof, is dat een eerlijke open discussie, vooral die waar niet intreedt om te 'winnen', mensen aan het denken zet, begrip kan opleveren voor een ander standpunt. Zo'n discussie heeft voor mij nut, terwijl ik al vaker gesteld heb dat een wellis-niettis geschrijf, geen discussie te noemen is. Dat is dan hooguit het 'herhaaldelijk en voortdurend uitwisselen van standpunten'. Voor eenmaal is dat goed, maar meer is overbodig.
KiWiKo schreef:ik denk dat niemand hier op de site pro rollkur is............ wij hebben met zn allen bij elkaar niet het vermogen om dat uit een paard te halen.......
maar ja, ik zou graag aan tafel zitten onder het genot van, en de dingen bepspreken