Paardentango schreef:De heren gaan een beetje op hol, ik ga even koffie drinken geloof ik.
Dat is nou weer zo'n fundamenteel verschil, daar hebben wij gelukkig niet zoveel last van.
Anky wel die heeft dat al eens laten zien, wat op hol slaan is....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paardentango schreef:De heren gaan een beetje op hol, hormonenkwestie, ik ga even koffie drinken geloof ik.
Dat is nou weer zo'n fundamenteel verschil, daar hebben wij gelukkig niet zoveel last van. Daarom worden hengsten ook gesneden en merries niet...
Professor schreef:Bovendien hebben ze bij de Spaanserijschool in Wien, 2 vrouwlijke leerlingen, die inmiddels al Bereiter geworden zijn, dat is voor de eerst keer in de geschiedenis van dit oude Instituut.
Paardentango schreef:Uh en HC andalusier is geen paardenras,
Professor schreef:Vrouwen kunnen zeer goed zitten, neemt u een voorbeeld aan Ingrid Klimke.
En dat Anky zo zit maar vroeger niet zo zat, is de "danken" aan SJ., die zit zelf ook als iemand die op de pot zit.
En dan moet u nog die van der Kwal zien, die hangt er echt als een meid op.
Professor schreef:Vrouwen kunnen zeer goed zitten, neemt u een voorbeeld aan Ingrid Klimke.
Huertecilla schreef:Professor schreef:Vrouwen kunnen zeer goed zitten, neemt u een voorbeeld aan Ingrid Klimke.
Ik schrijf niet van niet![]()
Er is gewoon een anatomisch verschil in bekken en onderrug. In vorm en in afmetingen, absoluut en relatief.
Zie http://www.equinestudies.org/whos_built ... 8_pdf1.pdf
Is een korte samenvatting van het werk van het artsenduo Schusdziarra.
Valangst en teugeldenken helpen dit anatomisch verschil niet.
Huertecilla schreef:Professor schreef:Vrouwen kunnen zeer goed zitten, neemt u een voorbeeld aan Ingrid Klimke.
Ik schrijf niet van niet![]()
Er is gewoon een anatomisch verschil in bekken en onderrug. In vorm en in afmetingen, absoluut en relatief.
Zie http://www.equinestudies.org/whos_built ... 8_pdf1.pdf
Is een korte samenvatting van het werk van het artsenduo Schusdziarra.
Valangst en teugeldenken helpen dit anatomisch verschil niet.
Professor schreef:U draaft een beetje door.
Janine1990 schreef:Iedereen kan leren zitten.
Onzin dat mannen dat beter kunnen dan vrouwen, van wat ik zie, zitten de meeste mannen behoorlijk beroerd. Niet dat alle vrouwen geweldig zitten, ik zeker niet. Maar leren zitten kan zeker wel!
FaberSmid schreef:Zo houdt je hem te vriend en wil hij voor jou presteren.
KiWiKo schreef:Professor schreef:Vrouwen kunnen zeer goed zitten, neemt u een voorbeeld aan Ingrid Klimke.
En dat Anky zo zit maar vroeger niet zo zat, is de "danken" aan SJ., die zit zelf ook als iemand die op de pot zit.
naar en ontzettend below the belt!
Paardentango schreef:Zit wat in, het is ook niet mijn term die Hollandse school.![]()
Ik pas me slechts aan...
Vind je niet dat er verandering te zien is? Ik vraag het me af of het echt een vertekend beeld is, ik ie hetzelfde bij mw. van Grunsven. Zij zat in het begin leuk rechtop, als je haar nu ziet hangt ze als een ringrijder te paard. (Ik chargeer om het duidelijker te maken).
Paardentango schreef:Jonge blom !
Het is een beetje druk nu, ik zal eens zoeken of ik wat filmpjes kan vinden waar de verschillen in te zien zijn. Wat ik me dan afvraag is dat werkelijk een verbetering.
Er wordt goud gehaald, en punten scorene hoog maar met het gemiddelde wat net niet die top haalt of in komt heeft de gewone ruiter géén leuk paard in huis. Enorme krachtpatsers en temperamentvolle paarden, en niet altijd even 'paards'. Wat me
brengt op is die verandering nu ook echt innovatie?
Zo zijn de paarden, de sport types, alleen maar geschikt voor topruiters?
Is het dan nog altijd een verbetering, of een beperkte verbetering die indirect verslechtering is.
Janine1990 schreef:Professor schreef:Pardon, ik ben weer op de naam gekomen hadt mij vertypt, het is van der Gal geloof ik.
Sorry kon het niet meer veranderen....
Bullshit, elk bericht kan tot een uur na plaatsing veranderd worden...
Het is gewoon Gal btw...
KiWiKo schreef:Professor schreef:Vrouwen kunnen zeer goed zitten, neemt u een voorbeeld aan Ingrid Klimke.
naar en ontzettend below the belt!