Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LostEscape schreef:ik heb geleerd om af en toe een seintje te geven in de teugels dus dat komt dan neer op met de vingers spelen maar dan elke keer als je drijft en niet voordurend.
superwoman schreef:LostEscape schreef:ik heb geleerd om af en toe een seintje te geven in de teugels dus dat komt dan neer op met de vingers spelen maar dan elke keer als je drijft en niet voordurend.
hangt er vanaf hoeveel je drijft, lijkt mij namelijk behoorlijk vaak dan..
Waarom zou je af en toe een seintje moeten geven?
LostEscape schreef:superwoman schreef:Dan nog waarom zou je af en toe een seintje moeten geven?
ik heb geleerd om zo aanleuning te krijgen, als je af en toe kneed in je binnen of buitenhand dan komt het paard met zijn/haar hoofd naar beneden en dan heb je aanleuning xD het werkt soms wel niet altijd
LostEscape schreef:superwoman schreef:Dan nog waarom zou je af en toe een seintje moeten geven?
ik heb geleerd om zo aanleuning te krijgen, als je af en toe kneed in je binnen of buitenhand dan komt het paard met zijn/haar hoofd naar beneden en dan heb je aanleuning xD het werkt soms wel niet altijd
x_Marr schreef:Nergens zegge we dat manier 2 helemaal op je zit moet zijn, dat kan ook helemaal niet want dan kan je geen contact houden.
Ik gok zo dat de aanleuning alleen maar gigantisch verstoord wordt als je kneepjes geeft, het paard zal dit namelijk willen ontwijken en dan zal de aanleuning wegvallen.
maaikedewit schreef:ik kneed eerst en daardoor ontspand ze zich sneller.
Als ze zich dan ontspant houd ik me hand stil en elastisch.