Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Professor schreef:Hoop dat wij morgen een goede planning kunnen maken.
En dat het niet uitmaakt of het in een hutje op de hei is, als het maar droog is.
modie schreef:Professor schreef:Hoop dat wij morgen een goede planning kunnen maken.
En dat het niet uitmaakt of het in een hutje op de hei is, als het maar droog is.
Laten we er "gewoon" vanuit gaan, dan we een goede planning kunnen maken.
En dat alle praktijk-deelnemers er ook tevreden mee zijn. Dat is nog het belangrijkste, denk ik?
vur schreef:Apeldoorn is prima. Volgens de kaart toch wel in de buurt van de Harskamp, dus het is ongeveer dezelfde richting vanuit het zuiden bezien. Dus dat gaat goed komen. Tot straks.
modie schreef:vur schreef:Apeldoorn is prima. Volgens de kaart toch wel in de buurt van de Harskamp, dus het is ongeveer dezelfde richting vanuit het zuiden bezien. Dus dat gaat goed komen. Tot straks.
Als ik het zo hoor, komen de meeste van ons uit het zuiden![]()
Hoop dat het straks "rustig" is, onderweg.
Zodra, ik aangekomen ben, zal ik ieder even "bellen"
Want we hebben helemaal geen erg meer gehad, om herkennings-signalen te besprekenmaar neem aan, dat dit helemaal goed gaat komen.
FaberSmid schreef:Denk dat ik niet de enige ben naar een verhaal achtige samenvatting van jullie ontmoeting.
Waren dat niet 2 verschillende clinics? 1 voor hyperflexi en "klassiek" en 1 voor longeren en lange teugel?