Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:En dat zagen we natuurlijk niet bij het eerder getoonde voorbeeld van Alrich... Maar dat was een moeilijk paard die mag dat
FaberSmid schreef:Meneer Professor als ik u een tip mag geven, pas een beetje op wat u plaatst ik heb al een 2e ow en mijn 1e ban. En ik schrijf volgens mij niet zo scherp als u?
Professor schreef:Mijnheer FaberSmid, dat kan wel zijn, maar als op een topic, steeds weer dezelfde mensen rel komen schoppen, en geen gefundeerde antwoorden geven.
Geen respekt hebben voor anderen, en dan met van die smilies, omdat men het niet normaal schrijven kan, dan kan ik ook weleens uit mijn slof schieten.
Het is nl niet de eerste keer dat dit gebeurd. Dat leeghoofdig schrijven, niets wat werkelijk de discussie een inhoudt geeft.
FaberSmid schreef:zipje71 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=SQeLuEpl ... re=related
aan het eind van de proef het ene handje speciaal voor FS
Dat is niks nieuws, mijn vraag was naar een foto van u. Ik kan dat niet u wel?
Trouwens dit is een dame die ik ook kan bewonderen, die heeft haar fouten van rollkur toegegeven en is weer echt dressuur gaan rijden.
aslo schreef:"dat werpt toch wel een ander licht op de heksenjacht die nu voornamelijk op het koppel vG-SJ gericht is.
Die hekse op VG and SJ is vnl gekomen door het succes. Een koppel dat meerdere paarden laat uitblinken op het hoogste niveau is niet iedereen gegeven en doet veel mensen de ogen uitsteken. En zoals het een mens beaamt is slechtspreken vaak gemakkelijker dan te erkennen."
Ga hier in mee, valt me namelijk op dat beide heren sinds de giga resultaten van het NL equipe op het EK in Windsor opeens heel actief zijn op Bokt.
Doen me denken aan die 2 (oude) mannetjes op dat balkonnetje van de Muppetshow
bulck schreef:Ik meende het eerder ook al aan te halen. Isabell gebruikt al evenlang LDR en rollkur dan Anky. Laten we vooral niet vergeten dat ldr al decennia lang onder het springwereldje meer regel is dan uitzondering en zeker in Duitsland.
bulck schreef:Maar Sjef zelf heeft een scherp oog en richt zich op topsport dat met een amazonde die beschikt over goed ruitergevoel en coordinatie is al een stap in de goede richting.
Jannepauli schreef:HC... de toevoeging die jij sinds kort aan je ondertekening vermeldt, geeft m.i. wel aan dat jij daarmee jezelf diskwalificeert van het hebben van enigerlei mening over dressuur.