Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Margarita_ schreef:Heb gisteren mijn eerste les gehad (http://www.rechtpaard.nl) was erg apart en indrukwekkend. Wel vreemd om na 15 jaar ineens totaal anders te gaan rijden. Maar aan het einde van de les was ze totaal ontspannen. We hebben nog een lange weg te gaan, want we hebben problemen op meerdere punten. Maar ik denk toch wel dat deze manier van rijden ons verder kan brengen. Daarom gaan we er ook mee door.
_Margarita_ schreef:ik zit heel anders, met het voorwaarts rijden moet ik veel meer naar voren rijden. Het overdreven contra stelling vragen, waarbij ik totaal geen contact mag hebben met mijn andere teugel. De slingerlijntjes. Mijn handen veel hoger houden. Dat zijn toch de dingen die ik anders doe.
Ook werk ik nu meer toe naar de ontspanning.
_Margarita_ schreef:ik zit heel anders, met het voorwaarts rijden moet ik veel meer naar voren rijden. Het overdreven contra stelling vragen, waarbij ik totaal geen contact mag hebben met mijn andere teugel. De slingerlijntjes. Mijn handen veel hoger houden. Dat zijn toch de dingen die ik anders doe.
Ook werk ik nu meer toe naar de ontspanning.