Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
detour schreef:Dan heeft een vraagstelling een heel andere toon.![]()
Sorry is soms lastig geloof ik. :D
Terugkaatsten simpel; dán hoef je niet over je eigen opstelling na te denken.
Arabesk schreef:en je loopt het risico dat traditioneel ingestelde juryleden bitloos misschien juist láger gaan beoordelen omdat ze de aanwezigheid van bitloze combinaties als een bedreiging zien van hun eigen ideeën en zo proberen door te drukken dat een bit écht nodig is om écht goed dressuur te rijden (wat onzin is)'
x_Marr schreef:Detour, met een bitloos hoofdstel kun je OOK remmen.
Als een paard er echt vandoor gaat zou een bit hem ook echt niet tegenhouden hoor, netzo als een bitloos hoofdstel in dat geval.
Vliegt ie er maar even vandoor kan je hem netzo als met bit, omsturen. (Wel afhankelijk van welk bitloos hoofdstel je gebruikt, op een touwhalstertje gaat het niet zo makkelijk, dat is ook eigenlijk niet bedoeld om mee te rijden)
capopjekop schreef:x_Marr schreef:Detour, met een bitloos hoofdstel kun je OOK remmen.
Als een paard er echt vandoor gaat zou een bit hem ook echt niet tegenhouden hoor, netzo als een bitloos hoofdstel in dat geval.
Vliegt ie er maar even vandoor kan je hem netzo als met bit, omsturen. (Wel afhankelijk van welk bitloos hoofdstel je gebruikt, op een touwhalstertje gaat het niet zo makkelijk, dat is ook eigenlijk niet bedoeld om mee te rijden)
Ik heb even een vraagje hoor. Want je bent heel overtuigd en dat is opzich oke, maar ik las een paar pagina's terug dat je 1x bitloos hebt gereden en voor de rest alleen info hebt van lezen? Maar hoe weet je dat dan zo goed? Ik bedoel ik ben pas overtuigd als ik zelf iets geprobeerd heb in diverse situaties. Geen aanval, maar ik vraag het me af
Verder ben ik het wel met je eens. Als ze echt angstig zijn, houdt je ze met bit ook niet.