1 Keer in de week een buitenrit.
Voel ik me goed ook nog eens 20 min in de bak in de week.
Nou kom maar op met de opmerkingen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(nouja, 27,9
) en was eerst nog meer, heb zelfs even 76 kilo gewogen zij het niet meer maar gelukkig ben ik wel een aantal kilo afgevallen naar 69 kilo en nu volgens mij weer aangekomen naar 71 kilo maar hoop dat ik na het vele fietsen weer wat afgevallen ben
Maar ik kan toch echt wel makkelijk op een paard rijden hoor
belemmer mijzelf of het paard echt niet
( foto's in OS, het topic) schrikdraad schreef:Ja klopt ik heb mezelf dunner gemaakt met photoshopt
Nee heb wat storende factoren weg gepoetst in de achtergrond.
Maar ben daar niet zo goed in.
Volgens sommige ben ik met een bmi van 27 zwaar overgewicht.
En mag je er alleen nog maar naast lopen totdat je afgevallen bent.
Laat staan dat je op een pony gaat zitten.

schrikdraad schreef:Volgens sommige ben ik met een bmi van 27 zwaar overgewicht.
En mag je er alleen nog maar naast lopen totdat je afgevallen bent.
Dan is afvallen wel een goed idee, maar bij mij valt dat niet onder zwaar overgewicht hoor

uudje schreef:maritariel, even over de vetgedrukte letters.
Ik schreef dit zo omdat deze opmerking net zo nutteloos is als de manier hoe TS hier zijn topic is gestart.
Verder over het goed rijden van dikke mensen en niet goed rijden van slanke mensen dat is wel wat ik vind.

krijg ik ook geen commentaar
(ja,een echte! stamboom, brandmerk alles)en was nogal wat zwaarder dan ik nu ben

Ik was al gestopt met rijden, gewicht was daar 1 reden van, maar ik ben het gewoon niet eens met t feit dat ik dan op geen enkel paard zou kunnenn rijden
tuurlijk ga k niet op een shet zitten, maar een grofgebouwde, goed bespierde koudbloed van een kilootje of 800 moet me makkelijk kunnen dragen
goed, ik rij toch niet, dus dat is allemaal what if praat..