claudiaM33 schreef:Ik ben het met Needje eens; iklees al een tijdje mee omdat ik er ook van wil leren; het enige wat ik lees is berichtjes van iemand die zich professor noemt, vind ik al aardig arrogant, iemand die continue verkondigt dat de klassieke manier de enige manier is, die nogal onaardige antwoorden geeft als je iets vraagt over iets wat blijkbaar al 20 bladzijden geleden al gezegd is, met andere woorden; zoek het lekker zelf maar even op.
Vind het vooral erg jammer dat er op deze toon gepost wordt, had graag wat leren leren hier en vraag mijzelf af of professor nou zelf een instructrice/teur is, het enige wat we te horen krijgen is, lees de boeken er maar op na.
Nombrando snap ik ook, wat zij denk ik wil zeggen is: haal het gevoel en rijden niet uit de boeken maar kijk naar je paard, voel je paard, lees de signalen van je paard, bouw een band met je paard, kijk en diep zijn karakter uit, wat zijn de behoeftes van mijn paard, dit zijn dingen die haal je niet uit de boeken, dat zijn dingen die je pas leert door met je paard aan de slag te gaan.
Allereerst, als je begrijpt wat K.R inhoudt, begrijp je ook dat deze manier van werken de enig EERLIJKE manier van werken is. En dan heb ik het niet over spelen met een paard, zoals sommigen hier doen; we hebben het over K.R.! Alle andere vormen waar een aantal van jullie het over hebben, zijn allemaal "slappe aftreksels" van de K.R. met de bedoeling de onwetende ruiter aan te trekken. Dus doe je voordeel ermee op dit topic ipv het af te branden!
Daarnaast is het jammer dat een aantal van jullie niet zien wat een vakman Professor is, maar dat zegt meer over jullie dan over Professor. Hij mag zich met recht een professor noemen.
En het gros van de mensen op dit topic is bijzonder blij en waarderen het enorm dat Professor zijn kunde en kennis met ons wil delen, geheel vrijwillig, om ons te laten "proeven" van waar het werkelijk om gaat in de K.R. En ik weet zeker dat -nagenoeg iedereen- daar ook zo over denkt!!!
Als je je hieraan stoort, moet je lekker naar een ander topic gaan of er zelf een openen en het niet voor de rest verpesten!!