Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:Uhm....Anky staat inderdaad regelmatig in haar beugels,en op een clinic van Imke en Tineke zei moeder tegen dochter en toehoorders: "gelukkig hebben je een pandjes aan" en "sommige mensen zeggen dan dat hun paard niet los over de rug is"....
Karl66 schreef:Zie ik opeens aqua-geesten voorbij komen
Karl66 schreef:Goofy, mijn reactie over een soepele rug was tegen deze quote gericht. Ik kreeg hierbij het gevoel dat er iets geroepen werd zonder dat er naar feiten gekeken werd.janderegelaa schreef:Uhm....Anky staat inderdaad regelmatig in haar beugels,en op een clinic van Imke en Tineke zei moeder tegen dochter en toehoorders: "gelukkig hebben je een pandjes aan" en "sommige mensen zeggen dan dat hun paard niet los over de rug is"....
janderegelaa schreef:Mijn tekst ging over zitten Karl66. Niet over een losse rug. Al vraag ik mij af hoe jij een losse rug kunt beoordelen op je manegepaard.
Karl66 schreef:Grappig dat een anti-LDR-er commentaar mag geven zonder GP gereden te hebben, maar dat je andersom opeens niet meer kan zien dat een paard soepel in de rug is wegens gebrek aan niveau
KiWiKo schreef:Wat gaat sneller met LDR???
Karl66 schreef:Tja, als je het rijden van iemand wilt beoordelen op basis van foto's van momenten dat iemand die er de handrem opzet, dan lijkt het alsof ze altijd in de beugels staat. Tenzij je haar tijdens het rijden van de proef ook in de beugels ziet staan?
horseyfries schreef:Wees gerust, dat komt wel weer. Kost wat tijd hè, als je ze eerst fokt, niet heel vroeg onder het zadel brengt en klassiek wilt opleiden....Jij bedoelt David de Wispelaere met de Grand Prix ruiter? Wanneer heb jij hem voor het laatst op wedstrijd in actie gezien?
Jippie schreef:Eens, is ERG prijzig, vind ik ook jammer.entre €80,-
Dus ik had wel interesse in een plek in het discussie pannel. Voor de balans en harmonie is het wel leuk een paar LDR experts aan het pannel toe te voegen leek me, en die hebben we hier op Bokt genoeg. Af te leiden aan de entre moet het een goudmijntje zijn om daarin plaats te nemen.
Tyrza schreef:Ook voor de mensen te paard?Tyrza schreef:Oh, maar dan geef ik zelf al een clinic![]()
Overigens, daar is de toegang gratis heur
Kafue schreef:Tussen instellen en LDR zit een héél groot verschil!Maar die David is toch echt een gevoelsruiter die stelt zijn paard ook vast wel in.
Kafue schreef:Dat lijkt mij nou een héél goed idee. Vooral doen!we kunnen natuurlijk altijd nog saampjes met zijn alle hier de tegenhanger van de dvd van ulrieke thiel maken, het voordeel van ldr.