) onhandig 
Dan spreek ik dus niet over een beetje overgewicht
het is imo allebei niet goed... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
S
.
?
. Dus dat is eigenlijk ook geen excuus, vermoed ook dat veruit het grootste deel van de mensen ook door niet goed in het vel te zitten, te dik zijn geworden. Boompje1985 schreef:het is niet alleen extra belastend voor de rug en gewrichten van je paard ook voor je eigen rug! daarnaast kun je niet goed meedraaien met je paard je lijf is gewoon niet zo flexibel als je te veel gewicht hebt. bij ons op school was heel erg , zei de lerares tegen klasgenootje van mij: als je gaat lichtrijden moet je net doen alsof je zadel van glas is en ja hoor alle andere aan de zijkant van de bak keihard lachen! ik persoonlijk kan hier niet tegen het uitlachen van mensen vanwege hun gebrek en spreek ze hier ook op aan, ja zo ben ik maar als we zien hoeveel ze at dan dacht ik ook van nou nou dat mag wel iets minder en ja waar ligt de grens? ik zelf zou het niet zo ver laten komen ik ben zelf ook 25 kl. afgevallen dus weet ong waar ik het over heb!
xsenny schreef:dan vindt ik het goed kunnen
ik weeg 68 kilo en heb een d pony van 1,44
maar daar hebben we een ander topic voor geloof ikBoompje1985 schreef:leuke tip ga samen hardlopen met je paard!
jeetje, ik ben nieuw hier op bokt, maar dr wordt toch nog wel wat gezeurd tegen elkaar. Allereerst kwam ik dit tegen omdat ik zelf wel een maatje meer heb, zal ik dat zo maar even zeggen. Niet heel erg, maar toch. Ik vind dat iedereen lekker kan blijven rijden, maar pas je paard er wel op aan. Ligt er ook aan hoe intensief je gaat rijden natuurlijk. Zelf heb ik ook gekozen voor een iets groter/breder paard. Ten eerste omdat ik het zelf niets vind lijken en ook omdat het rijden er anders niet makkelijker op wordt. Naja ik weet verder niet wat de grenzen zijn, ik denk dat als je een beetje kunt paardrijden je dat zelf wel moet kunnen zien. brighteyes85 schreef:xsenny schreef:dan vindt ik het goed kunnen
ik weeg 68 kilo en heb een d pony van 1,44
dan zou ik zeggen laat maar zien![]()
maar daar hebben we een ander topic voor geloof ik
Boompje1985 schreef:leuke tip ga samen hardlopen met je paard!
afhankelijk van het paard zou dat heel goed kunnen, een aantal mensen in mijn omgeving doen dit vaker, ik vind het er altijd leuk uitzien
persoonlijk fiets ik liever

uudje schreef:Heb niet alles in dit topic gelezen, maar dacht jeetje wie begint nu zo een topic, zo respectloos.
En dan kijk je even op zijn profiel, tuurlijk een man!!!
Ik zie liever een dikke ruiter die goed rijd dan een magere die bij het paard in de mond loopt te rukken en totaal niet kan rijden, want die zit een paard veel meer in de weg en TS hoe dik ben je zelf eigenlijk?
uudje schreef:Heb niet alles in dit topic gelezen, maar dacht jeetje wie begint nu zo een topic, zo respectloos.
En dan kijk je even op zijn profiel, tuurlijk een man!!!
Ik zie liever een dikke ruiter die goed rijd dan een magere die bij het paard in de mond loopt te rukken en totaal niet kan rijden.
Oh ja sorry ik zei man, maar bedoelde jochie.
Zijn we niet allang voorbij dit soort nutteloze reacties? Iemand die 'te zwaar' is voor een paard moet er niet opstappen . Daar word hier nu wat over gediscuseerd . Ik snap trouwens dat dik gedrukte stukje niet . Wat maakt het ingods naam uit of het een man of een vrouw is ?