Karl66 schreef:Of je nu voor of tegen LDR bent, je kan toch moeilijk ontkennen dat LDR een soepele rug geeft.
De vraag die men stelt, is alleen: ten koste van wat ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karl66 schreef:Of je nu voor of tegen LDR bent, je kan toch moeilijk ontkennen dat LDR een soepele rug geeft.
Karl66 schreef:Daar is bewijs voor Q en niet alleen van ruiters die het verschil voelen, maar uit het onderzoek dat door Utrecht en Zurich wordt uitgevoerd blijkt het ook.
horseyfries schreef:De voordelen zijn er in de praktijk Q, en dat is ook wat paardrijden is: een doesport!
horseyfries schreef:Jij bedoelt David de Wispelaere met de Grand Prix ruiter? Wanneer heb jij hem
voor het laatst op wedstrijd in actie gezien?
Jippie schreef:horseyfries schreef:Jij bedoelt David de Wispelaere met de Grand Prix ruiter? Wanneer heb jij hem
voor het laatst op wedstrijd in actie gezien?
Die voortijdig gestopt met de wedstrijden, hij streeft een hoger doel na.........![]()
Maar zonder gekheid, 23 september, Apeldoorn lijkt me wel wat om daar deel te nemen in het forum. Te zien aan de entre die gevraagd wordt [€80,- per toeschouwer![]()
] zal daar wel een zeer aantrekkelijke gage tegenover staan. Ga jullie mee, Tyrza, Horsyfries, Kiwikim, Karl, Kafue!! Dat is vet verdienen daar.
Tyrza schreef:Oh, maar dan geef ik zelf al een clinic
Tyrza schreef:Tyrza schreef:Oh, maar dan geef ik zelf al een clinic
Overigens, daar is de toegang gratis heur
Goofy44 schreef:Karl66 schreef:Of je nu voor of tegen LDR bent, je kan toch moeilijk ontkennen dat LDR een soepele rug geeft.
De vraag die men stelt, is alleen: ten koste van wat ?
Tyrza schreef:Tyrza schreef:Oh, maar dan geef ik zelf al een clinic
Overigens, daar is de toegang gratis heur
Goofy44 schreef:Hoeveel personen kun je maximaal op een behoorlijke manier op die lokatie in Apeldoorn kwijt ?
Gaat het er kleinschalig of grootschalig aan toe ?
Kafue schreef:we kunnen natuurlijk altijd nog saampjes met zijn alle hier de tegenhanger van de dvd van ulrieke thiel maken, het voordeel van ldr.
horseyfries schreef:Kafue schreef:we kunnen natuurlijk altijd nog saampjes met zijn alle hier de tegenhanger van de dvd van ulrieke thiel maken, het voordeel van ldr.
Zonde van je tijd toch? Je zou ondertussen ook kunnen genieten van lekker LDR paardrijden....