(waarom hebben ze die delete-optie eraf gehaald?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyrza schreef:Mevrouw Tyr voor jou he![]()
Tyrza schreef:Gezien het ervaringsniveau dat men moet hebben vóór men überhaupt aan LDR zou moeten mogen denken, zou je verwachten dat ze eerst wel goed moeten hebben leren zitten, tochDuidelijk GEEN ervaringsdeskundigen dus
Kafue schreef:He laten we weer on topic gaan.
Want ook al praten we hier lekker samen over koetjes en kaljfjes op andere forums halen ze onze geliefde ldr nog steeds onderuit.
Ik las ergens ik noem geen namen dat het heel normaal is dat als je LDR beoefend je niet meer door kunt zitten![]()
![]()
Echt lachen, ik heb in het begin wel eens gemaild met iemand die dat prompt op het forum gezet heeft dat ik zon moeite kreeg met doorzitten. Voor mij heel logisch gevolg van het loskomen van de rug en het krachtiger onderplaatsen van de benen dat je eerst weer moet wennen aan het doorzitten. Overigens zit ik nu weer als een huis hoor. Voor haar en haar internetforummaatjes het logische gevolg van LDR......
Het komischte is dat ze dus aan de fotos wel konden zien waar het aan lag, maar nu bescheur ik me echt van het lachen![]()
dat waren dus fotos van voor de LDR tijd.
Dus als je LDR rijd kun je niet meer doorzitten op het paard, wat een mop of niet dan?
Karl66 schreef:Ik heb geen idee of dat meer is dan met andere methodenOf je nu voor of tegen LDR bent, je kan toch moeilijk ontkennen dat LDR een soepele rug geeft.
QQQQ schreef:Karl66 schreef:Ik heb geen idee of dat meer is dan met andere methodenOf je nu voor of tegen LDR bent, je kan toch moeilijk ontkennen dat LDR een soepele rug geeft.
horseyfries schreef:Daar zijn deze topics voor hè, maar veel verduidelijking geven ze hierover ook weer nietIk dacht het altijd al.....
Karl66 schreef:Als dat echt bleek, hadden ze het zo langzamerhand wel eens gepubliceerd, lijkt mij...Daar is bewijs voor Q en niet alleen van ruiters die het verschil voelen, maar uit het onderzoek dat door Utrecht en Zurich wordt uitgevoerd blijkt het ook.
QQQQ schreef:Karl66 schreef:Als dat echt bleek, hadden ze het zo langzamerhand wel eens gepubliceerd, lijkt mij...Daar is bewijs voor Q en niet alleen van ruiters die het verschil voelen, maar uit het onderzoek dat door Utrecht en Zurich wordt uitgevoerd blijkt het ook.
horseyfries schreef:Er zijn hierbij ook mensen die WEL op GP niveau rijden. Misschien dus toch de moeite? Er is ook discussie mogelijk. Overigens gaat het symposium niet in eerste instantie over LDR.Nee Q, pro LDR mensen zijn vast niet gevraagd om dat te komen uitleggen op die dag en als ze gevraagd worden lijkt het me sterk dat iemand dat nog gaat doen.
Iemand die zo'n groot ego heeft dat ze denkt de waarheid in pacht te hebben zonder ooit op het niveau te hebben gereden van de mensen die ze veroordeelt overtuig je toch niet van het tegendeel, dat is compleet verloren tijd en verspilde energie.
De voordelen zijn er in de praktijk Q, en dat is ook wat paardrijden is: een doesport!
Helaas blijken de tegenstanders telkens weer paardrijden als denksport te bedrijven en zitten ze meer met hun neus in de boeken dan op het paard, waardoor ze nooit de voordelen van LDR zullen kunnen ervaren....
Ze kunnen het wel zien, bijv. op de WEG in Aachen, maar dat is dan weer een non-argument volgens onze boekenwurmen....
Karl66 schreef:Ja, er is veel genoemd en er zijn nog véél meer onderzoeken gedaan en wellicht nog gaande. Zolang er niet iets wordt gepubliceerd in peer-reviewed wetenschappelijk tijdschriften zegt het mij echt helemaal niets.Het complete onderzoek is nog niet af, maar dit onderdeel is al in het openbaar genoemd. We hebben het daar in het vorige topic al over gehad, maar ik ben eerlijk gezegd te lui om het terug te zoeken
Paardentango schreef:Nee, niet persé lui, gewoon wat ongeduldigHeej, interessante opmerking van Karl, warempel echt !
LDR is voor luie ruiters die het vertikken hun complete paard te ontwikkelen en snel klaar willen zijn.
Mooi gezegd....
Paardentango schreef:Heej, interessante opmerking van Karl, warempel echt !
LDR is voor luie ruiters die het vertikken hun complete paard te ontwikkelen en snel klaar willen zijn.
Mooi gezegd....
Kafue schreef:Moet trouwens wel lachen want die rijd ook op manegeniveau dus waar hebben we het over en dan ook nog in een geheel nieuw soort rijden het aquarijdennet of dat nu weer zo goed is.
.