Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kel2004 schreef:
Picasso schreef:Kel2004 schreef:
Dit vind ik dan een fijn plaatje!
Picasso schreef:Ja hij zit een beetje alsof 'ie moet sch*****, maar paard ziet er prima uit dus het zal wel functioneel zijn geweest wat 'ie deed![]()
Ik spring een gat in de lucht als de winter gaat verdwijnen... maar goed dat ik me niet aan trainingsschema's houd...pfffffffffff
Ayasha schreef:Hier afgebeult door de fysio (die keek zelf een paar keer bezorgd ) en hij waarschuwde dat ik dit wel even kon gaan voelen dus ben benieuwd of ik morgen fit ga zijn om te rijden.... Anders wordt het gewoon hobbelen.
Kadankovitch schreef:Ik heb mij altijd al afgevraagd of fysiotherapeuten niet op een of andere manier de reïncarnaties zijn van de ex-werknemers van Tomas de Torquemada. Ik heb er ruime en onprettige ervaring met hen.
Kadankovitch schreef:Ik was er ook wel door teleurgesteld, want ik weet dat hij altijd als een jonge God te paard zat.
Sizzle schreef:Kadankovitch schreef:Ik was er ook wel door teleurgesteld, want ik weet dat hij altijd als een jonge God te paard zat.
![]()
Heb nu helemaal waanbeelden over een soort pegasus![]()
Foto momenten zijn zooooo moeilijk.
Je kan echt vreselijk slecht rijden en een prachtige foto creeeren, maar ook omgekeerd.
Ik vind dat met hengstenkeuze ook zo lastig. Soms ben ik echt geschrokken van de real-life beweging.
Ik ben helemaal![]()
Ik ga volgende week naar een jaarling kijken, iedereen verklaary me waarschijnlijk vooraangezien ik er voor naar Noord-Duitsland moet vliegen, maar iets zegt me dat ik dit gewoon moet doen. (Voor Dallas ben ik destijds ook in het vliegtuig gestapt trouwens).
oji schreef:Idd ook met videobeelden is het vaak de hoek waaronder de video genomen is, maar ook dat ik toch meer geneigd ben bij een video te focussen op specifieke dingen, terwijl bij in real life kijken ik veel meer naar het totaal plaatje kijk.